• Anonym (Orolig)

Gravid trots kopparspiral och ändå mens?? Ett test pos och ett neg... vad ska jag tro??

Har under ett par kanske tom 3 veckor mått lite illa... Har ibland matlust, ibland inte. Mår illa både på morgon och kväll...

Har kopparspiral, känner fortfarande trådarna och hade mens som slutade för ngn vecka sedan...  
    Har skojat om att jag måste testa mig, köpte test som såg negativt ut. Men tittade man riktigt noga var det ett supersvagt streck. Testade igen ngr tim senare och då var det neg...

Vad ska jag tro??

Får ringa gyn imorgon, men känner mig orolig.... 

• Svar på tråden Gravid trots kopparspiral och ändå mens?? Ett test pos och ett neg... vad ska jag tro??
  • Anonym

Det var nog negativt för att ditt urin var utspett...försöka att hålla dej lite och ta ett till. Drick inte mycket innan.

• Anonym (Orolig)

Har inga fler tester hemma... men är det troligt att man blir gravid trots spiral och ändå haft mens??

Vet att jag har sjukt lätt för att bli gravid. Har 2 aborter bakom mig och 2 barn...  

• Anonym

Det finns ju dom som har blivit gravida med spiral. Sen behöver det ju inte vara mens. Kunde vara en nidblödning. Det hade ju jag. Jag tänker mer på att du faktiskt fick en positivt gravtest. Har aldrig hört om ett falskt positivt. :) Men ring bm i morgon för det är viktigt att få ut spiralen om du är gravid!!

• Anonym (Orolig)

Nej tycker det borde stämma, men det var så otroligt svagt... och sen när nästa var neg så vart jag fundersam... Får vänta tills imorgon och se vad bm säger

Omtumlande, har inte alls tänkt mig fler barn. Men jag får tänka om helt enkelt, sambon hoppas på barn iaf haha

• Anonym

Ett plus är alltid ett plus som vi brukar skriva här på fl :)

Breätta gärna hur det har gått :) Håller tummarna för att allt går bra iaf!

• lokisse

en koparspiral framkallar ju ett misfall igentligen.
    alltsa kan man nog testa plus om man blivigt gravid och fatt missfall borde det kunna finnas hormoner kvar ett tag

Nej det tror jag inte!
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-03-28 20:55:17 följande:
    Ett plus är alltid ett plus som vi brukar skriva här på fl :)

Breätta gärna hur det har gått :) Håller tummarna för att allt går bra iaf!
    Ett plus behöver inte vara posetivt test. Jag testade 9 ggr. Ett test blev ett starkt plus, 3 sk spökstreck, och 5 negativa. Nu har mensen kommit och jag är INTE gravid :)
  • Lind a

Var hos Bm, fick ta ett test som visade svagt plus... Kollade med Ul, visst fanns det en liten där, redan i vecka 9

Känner mig chockad, har alltid känt att jag varit gravid innan mensen ens hunnit bli sen.

Känner mig lycklig trots att jag intr hade tänkt fler barn

• Anonym
    Lind a skrev 2011-03-30 22:18:37 följande:
    Var hos Bm, fick ta ett test som visade svagt plus... Kollade med Ul, visst fanns det en liten där, redan i vecka 9

Känner mig chockad, har alltid känt att jag varit gravid innan mensen ens hunnit bli sen.

Känner mig lycklig trots att jag intr hade tänkt fler barn
    Detta är en gammal tråd, men om TS fortfarande har kvar den i sin lista så undrar jag om din mens var normal samtidigt som du var gravid?
Svar på tråden Gravid trots kopparspiral och ändå mens?? Ett test pos och ett neg... vad ska jag tro??