Jag vet ju inte hur du känner, du kanske är modigare än jag, men jag tänkte som du att jag kunde göra det som en kul grej att han inte får göra något utan bara ska ta emot, första gången jag skulle ge.. Jag laddade och laddade, men kom sedan på att jag kanske bara skulle göra det någon gång under förspelet när vi låg där lite upphettade och hånglade..
Men innan jag hann bli klar till det, (faktiskt nästan samtidigt), så frågade min pojkvän jätte försiktigt om jag skulle kunna tänka mig att testa ge honom oralsex, :P
Jätteskönt tyckte jag för då tog jag ju tag i saken (bokstavligen) och gjorde det! :P
Jag tycker nog att första gången är lättast om det sker som sagt under förspelet, när han redan fått stånd och man ligger och hånglar och smeker varandra, (lättare om man är lite kåt också), OCH se till att han är nyduschad! :P
Så börja med hålla kuken på plats med ena handen och smeka och pussa lite försiktigt, så kan du ju börja med att slicka lite, kyssa den lite och sutta lite, och så prova föra den ut och in ur munnen. Så när du känner att du fått lite kontroll över det hela kan du börja dra handen lite fram och tillbaka....
Och du kan ju alltid fråga vad han gillar, eller be honom ge tips undertiden, känns lite genant när man håller på, men nu är jag jätteglad att han förklarade lite då första gången, för nu vet jag ju grunden till vad just Han gillar!
Jag brukar bara suga när han ligger ner och jag ligger hopkrupen mellan hans ben, :P, han vill gärna bulla upp med täcke och kuddar bakom ryggen näär jag ska suga, antar det är för att han ska se bättre, :P,
Det brukar alltid stå om att man ska titta killen i ögonen lite då och då, men jag brukar bara göra det jätte sällan, för jag tycker det känns pinsam.. Jag blundar mest och konsentrerar mig på kuken...! Hehe.
Men nu älskar jag att suga, och tycker det är jätte härligt att se hur skönt han har det!
När man väl gjort det en gång tycker jag bara det blir lättare och lättare för varje gång! :)
Så bara gör det, är mitt tips, tycker du det käns jätte konstigt,(vilket det visserligen gör den första minuten) så är det ju bara att kyssa honom lite på magen och gå över till något annat.....!
Glöm inte uppdatera här hur det gick!! =)