• Anonym (Campingmorsa)

Han vill att vi ska bo i husvagn??

Min sambo vill bo i husvagn i två år året runt, jag har sagt att jag måste tänka på saken då vi får en liten i sommar. Fungerar det att bo i husvagn i två år  året om med en liten? Han vill ju också säga upp lägenheten vi har så vi kan leta efter något nytt och hoppas på att vi hittar n¨ågot någonstans här i sverige säger han.
    Jag tycker det är jätte mysigt och campa men är det verkligen bra och göra det med en liten?
    Funkar det? Skall jag gå med på det? Och vart kommer vår post?
  • Svar på tråden Han vill att vi ska bo i husvagn??
  • Anonym

Varför vill han bo i husvagn? För att kunna spara pengar?  Var hade han tänkt ställa husvagnen?

• kmp

Men varför i hela värden vill han det???!!!

Jag skulle ALDRIG gått med på detta.

• Tinnys

Var ska ni ställa husvagnen? Finns ju campingplatser att hyra året runt.

• LHUF

varför vill han bo i husvagn?  bor ni inte i Sverige nu?   

funkar gör det kanske, men det måste ju finnas värme osv när man har en sådan liten, tvättmöjligheter både till kläder och duscha...  

Jag hade inte orkat med det i 2 år kan jag säga.. 

Tilde 080319
  • Anonym

varför vill han det? Låter lite konstigt särskilt med en liten

• Emeraldy

Jag har ingen erfarenhet själv av att bo året om i husvagn (även om vi är inbitna campare som har mååånga husvagsnätter per år). Men min pappa och hans fru bor i husvagn sen 1½ år tillbaka och de stormtrivs! De bor på en camping i stan och har ju där tillgång till alla faciliteter som dusch, kök osv. Nu har ju inte de en liten bebis, utan är två vuxna människor, men finns bara viljan tror jag inte det spelar så stor roll hur familjesituationen ser ut.
    Posten får de till campingen.

• Anonym

haha nej fy vad jobbigt. why??

• UlletGullet

Allvarligt? På riktigt? Verkar ju helt befängt ju, att bo så med en liten är bara inte klokt.

• sextiotalist

Det beror ju på vad det är för husvagn. Vet några som bodde i en båt med två barn.

Men om ni skall göra det, då skall det ju vara en stor husvagn, med bekävmligheter och gärna med ett separat sovrum. Ni bör ha tillgång till dusch och toalett, antinge i husvagnen eller i anknytning till den. Hyr ett förråd där ni kan ställa undan saker. Posten fick dom i en postbox.

• pluppfamiljen

Jag hade flyttat i från honom... Sen kunde ju han mysa på bäst han ville 

Blivande 6 barns mamma
Svar på tråden Han vill att vi ska bo i husvagn??