• Marcus01

Vilka är dina favorit parfymer genom tiderna? (Män)

Kollade runt på forumet, men hittade ingen tråd så jag får väl starta en här. Glad Jag är en stor fanatiker av parfymer så långt jag kan minnas, och har en stor samling hemma. Använder i princip parfym varje dag, både fräscha och lite tyngre. En favorit som alltid finns i min samling är Armani Code (köpte den igen förra veckan, fast denna gång i större flaska från perfumeheaven.se.). Tjejen älskar den, och jag har fått många komplimanger från folk omkring mig sedan första dagen jag började använda den.

Min lista kan göras lång, men jag tänkte ändå begränsa mig till top 5

Giorgio Armani - Code
    Paco Rabanne - 1 Million
    Davidoff - Zino
    Christian Dior - Dior Homme Intense
    John Varvatos - John Varvatos for men

Jag skulle vilja ta ställa en fråga till männen i detta forum: vilka är era favorit herrparfymer? 

• Svar på tråden Vilka är dina favorit parfymer genom tiderna? (Män)
  • vaim

Marcus Schenkenberg! Grymt god

• Marcus01

Är det den svarta flaskan du menar?

• Marcus01

Ok. Måste erkänna att jag har aldrig luktat den... finns den i ute i butiker? Kan inte minnas att ha sett den någonstans. Tror bara jag såg den på någon bild. Minns bara Schenkenberg och en svart flaska.

• vaim

Nej den säljs bara genom LR health

• BaraLillaIda

Jag är ingen man men jag älskar sambon parfym. Han har 1 Million coh någon som heter Resist :)

• Marcus01
    BaraLillaIda skrev 2011-04-06 13:59:44 följande:
    Jag är ingen man men jag älskar sambon parfym. Han har 1 Million coh någon som heter Resist :)
    1 Million är också en av mina favoriter. Glad

Självklart är du välkommen också BaraLillalda Skrattande, även kvinnor är välkomna att skriva här. Skrev "män" för att upplysa om att tråden handlar om herrparfymer.

Nu är det den andra parfymen jag inte har hört talas om, Resist. Vet du vem som tillverkar den?
  • BaraLillaIda
    Marcus01 skrev 2011-04-06 14:20:16 följande:
    1 Million är också en av mina favoriter. Glad

Självklart är du välkommen också BaraLillalda Skrattande, även kvinnor är välkomna att skriva här. Skrev "män" för att upplysa om att tråden handlar om herrparfymer.

Nu är det den andra parfymen jag inte har hört talas om, Resist. Vet du vem som tillverkar den?
    Jag har ingen aning om vem det är som tillverkar den men den finns och köpa på ICA Maxi och dom större mataffärerna :)
  • Marcus01
    BaraLillaIda skrev 2011-04-07 18:40:14 följande:
    Jag har ingen aning om vem det är som tillverkar den men den finns och köpa på ICA Maxi och dom större mataffärerna :)
    Ska dit och handla imorgon. Ska passa på och se om jag hittar den. Glad
Svar på tråden Vilka är dina favorit parfymer genom tiderna? (Män)