Zinfandel skrev 2012-08-29 22:17:43 följande:
Alex: nej, alla behandlas inte där men hon gör helt rätt i att ha nolltolerans mot sånt som kan inverka och de flesta som söker sig dit har försökt länge och då ör det bättre att behandla än att inte behandla!
Ja så klart det är, men är kanske inte bra att behandla sånt som inte behövs behandlas, men i mitt fall så behövs det ju, såklart! Får se vad hon tar för det i så fall och när det finns tider, bor ju i Härnösand, så det är ju ändå relativt nära och kan kännas värt om inte Fryklund lyckas, ändå är det han både kvinnokliniken och vårdcentralerna rekommenderar. Men det kanske är pga hans samarbete med IVF i Umeå och Falun? :)
Ska bli spännande och se vad min läkare säger imorgon! De skulle ju ta prover, så antar att han inte bara luktar denna gång :P
Vilaa skrev 2012-08-29 22:20:54 följande:
Hur kollar hon? Min gyn tog nått prov och kollade på i mikroskop men jag känner att jag mycket väl kan ha något sånt där skit. Fick ju dessutom en infektion i livmodern efter att jag fött barn
Ja jag fick också en infektion efter kejsarsnittet, blev ambulans till kvinnokliniken första dagen hemma (tre dagar efter KS) och där låg jag i en vecka i as hög feber och massa dropp. Trodde jag skulle dö. Är rädd att det har påverkat..