• Stårscha

Mest udda klädsel

Vad är det mest malplacerade du haft på dig? Har du stövlat in på Statoil iförd brudklänning eller gått till tandläkaren i maskeraddräkt? Låt höra!Skrattande

En urspårad tråd är en intressant tråd.
  • Svar på tråden Mest udda klädsel
  • Diablo

En gaisha dräkt på en ridskola!

Har man tur behöver man inget vett!
  • Stårscha
    Diablo skrev 2011-03-31 15:36:34 följande:
    En gaisha dräkt på en ridskola!
    Det lät spännande! Hur blev det så?
  • 010306

porrig katttjejs dräkt ( rosarandig) som visa halva baken på en raggarklubb som inte hade maskerad XD nätstrumpbyxor å hela köret . ( var på en maskerad innan & råkade hamna där). Man fick rätt mkt uppmärksamhet av männen i skinnväst *ehum ;P*

• La Lola

Kanske inte så jätteudda men det kändes lite märkligt att vara uppklädd som bröllopsgäst o svänga in på OK o köpa en korv i väntan på bröllopsmiddan....

Fast vi var flera av gästerna som gjorde så.

Så här såg det ut då:
    På väg till bröllopsfest men först en glasspaus. 24/7-10
    (klickbar bild)

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Stårscha

Kommunal tripp från norra utkanten av Storstockholm till den södra änden, iförd halloweenkostym med riktigt teatersmink. Man kände sig lite udda bland alla Hammarbysupportrar på tunnelbanan...

• Anova

kommer spontant och tänka på tre tillfällen..
    1) Gjorde en intervju (med foton) för stadens morgontidning iklädd svart sopsäck. Folk ringer på förmiddagen dagen efter och frågar vad jag har för konstigt på mig.
    2) Fick ingen skjuts till min studentbal. Så jag och min dejt tog lokalbussen till skolan, iklädda frack och balklänning. Vi var snyggast på bussen, men något malplacerade.
    3) Hamnade på en föreläsning med det årets nobelpristagare i ekonomi. Hela föreläsningssalen hade kostym/dräkt, jag hade fleecetröja och mjukisbyxor. Så går det när man inte har riktigt koll på dagarna.

• Anova

Jag kom på en till..

4) På väg till en haloweenfest går jag och ska ta ut pengar på en bankomat. Det är fler personer som samlas runt mig och frågar hur jag mår, vad som hänt och om de ska ringa polisen.. Bra maskering alltså.

• Stårscha
    Anova skrev 2011-03-31 15:55:35 följande:

Jag kom på en till..

4) På väg till en haloweenfest går jag och ska ta ut pengar på en bankomat. Det är fler personer som samlas runt mig och frågar hur jag mår, vad som hänt och om de ska ringa polisen.. Bra maskering alltså.

Underbart!
  • Sanningsdan

Lånade toalett på OK-mack iförd full brudutstyrsel. Klänning, slöja, bukett och en mycket kissnödig liten brudnäbb. Nöden har ingen lag.

• 010306

Kom på en till :D detta glittersmink & stora frilla med mysbrallor & fleecetröjaoch ballerinaskor (totalt omatchande )  till på en pizzeria ! hade paus i den lilla fotoshooten . Kände mig lite utglodd av personal & andra kunder. Dem lär nog ha undrat vad man pysslade med
Svar på tråden Mest udda klädsel