Mest udda klädsel
Vad är det mest malplacerade du haft på dig? Har du stövlat in på Statoil iförd brudklänning eller gått till tandläkaren i maskeraddräkt? Låt höra!
Vad är det mest malplacerade du haft på dig? Har du stövlat in på Statoil iförd brudklänning eller gått till tandläkaren i maskeraddräkt? Låt höra!
En gaisha dräkt på en ridskola!
porrig katttjejs dräkt ( rosarandig) som visa halva baken på en raggarklubb som inte hade maskerad XD nätstrumpbyxor å hela köret . ( var på en maskerad innan & råkade hamna där). Man fick rätt mkt uppmärksamhet av männen i skinnväst *ehum ;P*
Kommunal tripp från norra utkanten av Storstockholm till den södra änden, iförd halloweenkostym med riktigt teatersmink. Man kände sig lite udda bland alla Hammarbysupportrar på tunnelbanan...
kommer spontant och tänka på tre tillfällen..
1) Gjorde en intervju (med foton) för stadens morgontidning iklädd svart sopsäck. Folk ringer på förmiddagen dagen efter och frågar vad jag har för konstigt på mig.
2) Fick ingen skjuts till min studentbal. Så jag och min dejt tog lokalbussen till skolan, iklädda frack och balklänning. Vi var snyggast på bussen, men något malplacerade.
3) Hamnade på en föreläsning med det årets nobelpristagare i ekonomi. Hela föreläsningssalen hade kostym/dräkt, jag hade fleecetröja och mjukisbyxor. Så går det när man inte har riktigt koll på dagarna.
Jag kom på en till..
4) På väg till en haloweenfest går jag och ska ta ut pengar på en bankomat. Det är fler personer som samlas runt mig och frågar hur jag mår, vad som hänt och om de ska ringa polisen.. Bra maskering alltså.
Jag kom på en till..
4) På väg till en haloweenfest går jag och ska ta ut pengar på en bankomat. Det är fler personer som samlas runt mig och frågar hur jag mår, vad som hänt och om de ska ringa polisen.. Bra maskering alltså.
Lånade toalett på OK-mack iförd full brudutstyrsel. Klänning, slöja, bukett och en mycket kissnödig liten brudnäbb. Nöden har ingen lag.