Mest udda klädsel
Vad är det mest malplacerade du haft på dig? Har du stövlat in på Statoil iförd brudklänning eller gått till tandläkaren i maskeraddräkt? Låt höra!
Vad är det mest malplacerade du haft på dig? Har du stövlat in på Statoil iförd brudklänning eller gått till tandläkaren i maskeraddräkt? Låt höra!
Kommunal tripp från norra utkanten av Storstockholm till den södra änden, iförd halloweenkostym med riktigt teatersmink. Man kände sig lite udda bland alla Hammarbysupportrar på tunnelbanan...
Jag kom på en till..
4) På väg till en haloweenfest går jag och ska ta ut pengar på en bankomat. Det är fler personer som samlas runt mig och frågar hur jag mår, vad som hänt och om de ska ringa polisen.. Bra maskering alltså.
Den otroligt varma sommaren -94 var jag ute på biltur med några kompisar. Vi tankade, coh jag sprang in och betalade. När jag kom ut stirrade mina kompisar på mig som om jag inte var klok. Jag hade bara minishorts och väldigt genomskinlig spets-bh på mig, för vi hade ingen AC i bilen. Och jag hade ingen tanke på det när jag klev ur bilen. Egentligen hade jag lika gärna kunnat gå topless...