Ni som spår med Pendel
Hej alla!
Jag har börjat använda mig av pendel undrar om de finns fler?
Vad är det som gör att pendeln rör på sig?jag sitter verkligens stilla och den rör ju sig.
Har det stämt när ni spått er med pendeln?
kram
Hej alla!
Jag har börjat använda mig av pendel undrar om de finns fler?
Vad är det som gör att pendeln rör på sig?jag sitter verkligens stilla och den rör ju sig.
Har det stämt när ni spått er med pendeln?
kram
Ja, ,mycket har stämt men inte när man spår om sig själv tyvärr. Jag har bl a letat upp en gammal almanacka och spått en tjej som gick samma undervisning som mig (allt stämde). Men som sagt, att spå sig själv stämmer inte då det önskvärda ställer till det.
Min mamma har kunnat gjort det i många år, men hon gör det med en vanlig nål och tråd. Jag har provat på mig själv men inte kunnat det förrens igår... Då provade jag med min ring på en tråd och det funka. Att jag prova var för att "bevisa" för min mamma att hon hade fel i det som visades igår när hon kollade mig...
Jag har två barn, en pojke och en flicka och har fått ett missfall.... Så långt visade nålen rätt.... MEN sen visade den att jag kommer få tvillingar, två gånger!!!!! Och det visade så stora rörelser nu och när hon gjorde det över min mage fick nålen "fnatt".... Så antagligen är jag gravid med tvillingar, (inte bekräftat) och ska få tvillingar vid ett senare tillfälle!!!
Kan inte stämma tänkte jag och prova på mig själv, och tro på f-n att det visade samma sak!!!!
Ska väl ta ett test idag eller nåt och är jag gravid så ska jag kräva ett VUL!!!