• Anonym

Shit, har jag av misstag petat upp ett vagitorium i urinröret?

Är det ens möjligt? Jag fick progresteron av min läkare idag för att försöka undvika ett tredje missfall. Ett vagitorium som ska föras upp i slidan två gånger per dygn. När jag för första gången försökte föra upp en idag så liksom försvann den från fingrarna och det började genast bränna i urinröret. Nu har jag kissat två gånger därefter och det svider verkligen plus att det blöder lite och jag tror att blödningen kommer från urinröret.

Jaha, kommer jag få en infektion nu? Eller är det omöjligt att föra upp nåt så stort i urinröret?

• Svar på tråden Shit, har jag av misstag petat upp ett vagitorium i urinröret?
  • Anonym (9)

Jösses.. Hur stor är den egentligen?? Jag har väldigt svårt att tro att du fått upp den just där faktiskt :S

• En Åsa

Nu vet jag inte hur dom vagitorierna ser ut eller hur stora de är men den måste vara väldigt liten för att du ska få in den, utan besvär dessutom, i urinröret. Kan det inte ha runnit ut av den så det svider när du kissar?

• Amazina

Nu vet jag inte hur stora de vagitorierna är, men jag anser det vara rätt osannolikt att det skulle ha åkt upp i urinröret och dessutom stannat där trots att du kissat två gånger.

• Dimitra
    En Åsa skrev 2011-04-01 20:53:58 följande:
    Nu vet jag inte hur dom vagitorierna ser ut eller hur stora de är
    De tillverkas i likadana formar som Ipren- och de stora Alvedon-supparna. Gigantiska alltså
    The Dimitra universe.
  • Anonym (fd)

Med tanke på att urinrörets öppning är typ som ett nålshuvud (om du inte kissar förstås) så njaeee. Tror inte det. 

• En Åsa
    Dimitra skrev 2011-04-01 20:55:21 följande:
    De tillverkas i likadana formar som Ipren- och de stora Alvedon-supparna. Gigantiska alltså
    Tack! Då TS tror jag du måste kämpa jävligt hårt för att lyckas få in dom i urinröret!
  • Anonym

Efter att jag förde upp den låg jag ner i fyra timmar. Jag hade order på att inte resa mig på minst 2 timmar eftersom innehållet rann ut för fort då. Så kissandet var efter 4 respektive 6 timmar.

Den är ju pilformad i toppen, ca 5 - 7 mm på bredaste stället och ca 3 cm lång. Jag hoppas att det är som ni säger...att jag omöjligt kan ha petat upp den fel. Jag är vit av den även i slidan så det ärväl ett gott tecken antar jag. Kanske att det rann in lite av innehållet i urinröret bara...

• Anonym (fd)

Ja du kan ju fått någon liten flisa vid urinröret kanske, men hela den skulle du aldrig få in där Drömmer Hoppas dock det går över med svidandet.

• krakel

Jag skulle kunna ta gift på att du INTE stoppat upp det fel..... jag jobbar som USK på sjukan och sätter KAD typ vart 5 pass iblan fler på raken och det är ett H att hitta hålet de om syns BRA är stort som ett litet knappnålshuvud..,,..

• Dimitra
    Anonym skrev 2011-04-01 20:58:11 följande:
    Kanske att det rann in lite av innehållet i urinröret bara...
    Jag skulle tro att det är så. Det är en vanlig biverkning av vagitorierna att blöda lite så blodet kan likagärna komma från slidan (inte livmodern).
    The Dimitra universe.
Svar på tråden Shit, har jag av misstag petat upp ett vagitorium i urinröret?