• Anonym

Positivt CB Äl test - Sen negativt... Varför?

Fick en glad gubbe på CB äl test vid 10 i mose... Sen testade jag vid 13 igen för att se om det stämde då var det negativt... Varför???

Hade sex i tisdags sen har sambon jobbat så det inte blivit något mer...
    Missade vi denna ÄL nu då?

Eller kan jag ha sån tur att min ÄL håller på fortfarande så om vi har mys ikväll så kan det finnas chans att det tar sig...???

• Svar på tråden Positivt CB Äl test - Sen negativt... Varför?
  • MissAdelaide

Svårt..... När väl ägget släppt så visar väl ägglossningstesten negativt igen.
    Har du testat flera dagar eller var det första dagen idag vid 10 som du testade ?
    Morgonurinen är ju som starkast men vet inte hur stor betydelse det har.

• Anonym
    MissAdelaide skrev 2011-04-03 13:56:03 följande:
    Svårt..... När väl ägget släppt så visar väl ägglossningstesten negativt igen.
    Har du testat flera dagar eller var det första dagen idag vid 10 som du testade ?
    Morgonurinen är ju som starkast men vet inte hur stor betydelse det har.
    Jag har testat ett par dagar innan men inget utslag... Ska testa i morgon igen så får vi se
  • Anonym

Har ingen redigt mens att gå efter för jag tog ut min p stav 14 mars och hade en liten blödning 17-19 mars.

Får väl vänta in mensen

• Anonym

När testet visar positivt släpper ägget inom 12-36 timmar så det är NU ni ska satsa!

Testet visar negativt när hormonet börjar gå ner, men ägget har inte släppt än, så kör hårt!!!

Tonight is the night! Och helst imorgon också!

Lycka till.

• Anonym
    Anonym skrev 2011-04-03 21:09:30 följande:
    När testet visar positivt släpper ägget inom 12-36 timmar så det är NU ni ska satsa!

Testet visar negativt när hormonet börjar gå ner, men ägget har inte släppt än, så kör hårt!!!

Tonight is the night! Och helst imorgon också!

Lycka till.
    Jag fick posetivt utslag sen på kvällen igen. så vi körde på som vanligt. blir kanske ikväll med. Det vet man aldrig.

har det någon betydelse hur han kommer i mig... jag red han och det känns som allt rinne ut då.... men så är det kanske inte*+????
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-04-04 08:43:45 följande:
    Jag fick posetivt utslag sen på kvällen igen. så vi körde på som vanligt. blir kanske ikväll med. Det vet man aldrig.

har det någon betydelse hur han kommer i mig... jag red han och det känns som allt rinne ut då.... men så är det kanske inte*+????
    Nej, det har ingen betydelse, de ska hitta fram ändå
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-04-04 08:58:34 följande:
    Nej, det har ingen betydelse, de ska hitta fram ändå
    Det var en skön mening att läsa. då ska det nog gå vägen då. Jobbigt när man inte har någon mens att gå efter så. Men jag gjorde ett test nu idag på morgonen och det var negativt. Så troligen så var det utslag igår och att ägglossningen sker nu någon gång. Så det ska nog pricka.

Om man får till det ikväll med. Men det ser ut som att det blir en julaftonsbebis om ägglossningen nu sker som den ska. En december bebis blir det iallefall-
Svar på tråden Positivt CB Äl test - Sen negativt... Varför?