MNor skrev 2011-04-04 20:23:38 följande:
Spännande och skrämmande, tre kändes så lagom... fyra väldigt många men även där ligger jag i lä av "wildasmamma"

... Liten har bf 27 november så vi har ungefär 7½ månad att hitta större bil

Sen innan har vi två pojkar födda 03 och 05 och en tjej född 09. Att gå från ett barn till två var en smula omtumlande men från två till tre gick av bara farten... hur är det med fyran och fler? Och hur känns det för er snart tvåbarnsmammor?
Hoppas att allas våra frön stannar för att titta ut i vinter.

Hoppas ni hittar en fin bil då!
Ja, hur känns det!? Vi har försökt i ett år och hade precis påbörjat utredning, så det kändes minst sagt overkligt när testet plötsligt visade TVÅ streck istället för ett! Men oj, vilken lycka!!
Det känns lika svårt att föreställa sig hur livet blir med två barn, som det var att föreställa sig hur det var att ha ett! Nu kommer ju vår dotter vara 3 år när liten kommer och det tror jag underlättar. Att få syskon mitt i tvåårstrotset hade jag inte velat vara med om!!

Den skära skrev 2011-04-04 20:27:26 följande:
Annars har jag haft lite molvärk i magen till och från och känner grymt svullen över magen på kvällarna. Fortsätter det såhär blir det svårt att dölja om några veckor :P
Samma här! Är löjligt svullen!!! Tittar på bilderna från första graviditeten och magen liknar v 11-bilderna... Vart ska detta sluta?!
Det är värst på kvällen, eller direkt efter att jag ätit. Men gud vet hur jag ska dölja det här tillräckligt länge. Om inte annat så lär ju alla märka mitt plötsliga klädmode-byte! Från ganska figurnära tröjor och byxor till luftigt och bylsigt!