Syskon i november/december 2011!
hoppas de är ok att jag oxå hoppar in här, ska få en liten som är beräknad 28 dec 2012.. ska på RUL den 28 juli, känns som en evighet dit hehe
hoppas de är ok att jag oxå hoppar in här, ska få en liten som är beräknad 28 dec 2012.. ska på RUL den 28 juli, känns som en evighet dit hehe
de är mitt andra barn, har en dotter på 6 år som längtar efter att få ett syskon.
Jaa, vi är jättenyfikna på vad de är så vi kommer verkligen kolla. Förra gången fick vi göra ett till UL bara för att kunna se vilket kön de var. på första hade hon navelsträngen mellan benen. hoppas vi inte har samma "otur" denna gång hehe.
på vårat andra UL kunde man se hur tydligt som helst att det var en flicka,han visade alla "delarna" hehe och hur vi kunde se de, 100% en flicka
Hej allihopa!
Nu har vi oxå varit iväg på RUL och allt såg fint och bra ut. Dock ville den inte visa sig så bra utan vände ryggen till hela tiden och valde vid en stund "stå på huvudet" hehe..
Vi fick oxå se könsorganet hur tydligt som helst, vi väntar en pojke
Innan vi hittade den lille bebisen så kom de en blixtsnabb tanke i huvudet "tänk om de inte finns en bebis där" haha
bara en tanke jag fick när ni skriver om vikten..
säger barnmorskan till tex när man gått upp lite för mkt eller tycker de hela tiden att man ligger på en bra o stadig kurva?
jag gick upp 1kg från v0-v10 och efter v 10 gick jag upp 8 kg nu till v26 (dock med kläder och skor på) och fan jag har bara halvvägs, känns som om man kommer bli hur stor som helst och att allt inte bara är gravkilon men bm sa att jag går upp som jag ska.