Syskon i november/december 2011!
Hej!
Väntar vårt andra barn nu i november! En liten kille blir det den här gången om allt går som det ska! Har en dotter på snart 3 år sen innan!
Är det ok om jag är med här?
Hej!
Väntar vårt andra barn nu i november! En liten kille blir det den här gången om allt går som det ska! Har en dotter på snart 3 år sen innan!
Är det ok om jag är med här?
Tackar!
Är beräknad till 19 november och jag längtar så mycket! Ska bli så mysigt med en bebis igen!
Dottern är så glad över att få bli storasyster...även om hon kanske inte riktigt förstår vad det innebär Men när våra vänner var här med sin lille bebis så sa hon "en sån ska jag också få"!
Vi såg verkligen vad det var...gick inte att missa
Har hört att det är lättare att se om det är en kille!
Köper ni vinterkläder till bebisen till denna vinter? Vad har ni köpt då?
Vi fick en bra overall av våra vänner som deras bebis växt ur! Sen har vi lite andra overaller i större storlekar så jag tror vi klarar oss
Funderar på att köpa en ny åkpåse...har en Mammut knott junior sovsäck men den är dotterns så vi får se om vi köper en ny'
Silvermine....jag hade absolut satsat på en syskonvagn om jag var du! Min dotter fyller 3 år nu i augusti och hon åker fortfarande vagn. Speciellt till förskolan då man ev har lite bråttom!
Om vi köper em syskonvagn så blir det en beg. Vill ha en Urban eller en Baby travel
Vi har också 3 år mellan barnen...eller kommer att ha, och vi kommer köra på syskonvagn. Tror det kan bli lite jobbigt med en ståbräda mitt i vintern!
Jag mår fint! Har varit ganska lugnt i magen...men han sparkar och bökar ibland så jag kan vara lugn
Just nu är vi på jakt efter en syskonvagn. Det kommer ut en hel del på Blocket men man måste vara snabb har jag märkt...tur att vi har några månader på oss
Vi ska också köra på en Babytravel...vi har inte planerat fler barn så det får bli från Blocket!