Inlägg från: Lillajag1979 |Visa alla inlägg
  • Lillajag1979

Syskon i november/december 2011!

GravidBFBaby
    Sandra em, bf 9 nov, son -09
    Tesselein, bf 25 nov, dotter - 10
    Fjärilslarven, bf 26 november, son -10
    MNor, bf 27 nov. son- 03, son-05, dotter-09
    smill, bf 30 nov, dotter -08
    druvans, bf 3 dec, dotter -09
    FlakeZ, bf 8 dec, dotter -08
    BelindaB, bf 9 dec, son -07
    Hugooo, bf 14 dec, son -10
    miablo, bf 18 dec, son augusti -09
    Lillajag1979, bf 22 dec, son april -09

Halloj! Jag hoppar in här jag med! Nu är det dags för ett syskon! Har en son som är född i april -09.
    Än så länge mår jag relativt bra. Börjar känna av liiite illamående på morgonen innan jag har kommit igång. Det som jag lider mest är denna hemska halsbrännan som REDAN har kommit. Fick inte det förrens v.28 typ med sonen. Annars har jag det vanliga, fruktansvärt ont i brösten, växtvärk och trötthet...

Ska på inskrivning på mvc 1/6. Här har vi berättat för de närmaste eftersom att vi hade besök under påsken, det skulle bli så mycket spekulationer varför jag inte tog ett glas till maten...
  • Lillajag1979
    saralind skrev 2011-05-03 17:04:15 följande:
    tackar!  =)

jag är konstant trött hela dagarna!
    det enda jag längtar efter när jag kliver ur sängen på
    morgonen, är att jag ska få krypa ner igen, och
    sova resten av dagen...

sen har jag en huvudvärk som inte är av denna jord!!!
    har aldrig varit med om dyligt...
    nån som känner igen sig, och har nåt bra tips på
    hur man lindrar??
    Även jag har huvudvärk! Hade det inte en enda gång när jag väntade sonen. Och trött är jag... det är svårt att ta sig ur sängen på morgonen. Och så ska ju sonen aktiveras... gaaah. Hoppas verkligen det går över snart.
  • Lillajag1979
    BejbyBoo skrev 2011-05-09 21:56:44 följande:
    Blir inte lätt att dölja det här när jag kommer tillbaka till jobbet efter två veckors sjukskrivning (är i vanliga fall rätt smal och "platt")... (v 9+4 idag, 10+0 när jag är tillbaka på jobbet)

OJ! Den där är omöjlig att dölja!
  • Lillajag1979

Här var alla 3 graviditeter planerade.. Första gick inte alltför bra dock. Men nu håller jag tummarna för att det ska gå vägen! Är i v 10+3.

• Lillajag1979

Vi ska ta reda på kön!
    Går in i v. 14 imorrn och har fortfarande kräkattacker som kommer som en blixt från klarblå himmel. Jobbigt som fan eftersom att jag har fått springa på toa på jobbet oxå....

Förra graviditeten spydde jag inte en enda gång...
    Hoppas att allt är bättre med er iaf.

• Lillajag1979

Själv vågar jag inte köpa vinterkläder än... Vet ju inte hur stor denna bebis hade tänkt att bli... Storebror var ju rätt stor och fick gå på 62 direkt..... :-S

• Lillajag1979

Min man är även han kräsen så jag har inga problem att skicka honom att handla. Det fixade han galant förra gången och jag skulle göra det igen

Svar på tråden Syskon i november/december 2011!