Inlägg från: Anonym (Anders) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Anders)

Jag kommer aldrig erkänna!!!!

Jag kommer aldrig erkänna att jag:

- fantiserar om att ta min bästa vän hårt bakifrån.

- att jag egentligen skulle vilja vara kvinna för det ser så jävla skönt ut att få en hård kuk i sig...

- att jag tänder på porrfilmer där tjejer runkar/suger av hästar som kommer på dom

- att jag har runkat och sprutat i mitt egna ansikte för att testa hur det känns och tyckte det var mysigt

- att jag fantiserar om att gå in i ockuperade provrum och slita av kläderna på den vackra kvinna som gömmer sig där inne och förgripa mig på henne

- att jag gick på toaletten på en fest och runka för att min bästa vän blev för full och jag råka ta henne på rumpan

- att jag låg och runka när jag och min tjej hade lagt oss efter en fest med oss och hennes bästa vän, jag fantiserade om att hennes bästa vän och jag knullade bredvid min tjej och att jag sen skulle stoppa in min kuk i min tjejs mun och spruta

• Anonym (Anders)

Jag kommer heller inte erkänna att arabiska kvinnor med hijab gör mig så jävla kåt och kär.. Vaeje gång jag ser en vacker arabisk tjej med hijab blir jag så jävla kåt och fantiserar om att gå fram till henne, gå någonstan diskret och slita av henne kläderna (men inte hijaben) och knulla henne hårt och spruta på hennes fitta.. Detta gör jag även när jag går runt på stan med min tjej som är "helsvensk", ibland märker hon att jag blir kåt helt random på stan och tror att det är i henne jag blir kåt av..

Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!