Inlägg från: Anonym (knas) |Visa alla inlägg
  • Anonym (knas)

Jag kommer aldrig erkänna!!!!

Att jag ibland i hemlighet försvårar för människor i vardagen och roar mig när de försöker göra det jag från början visste att de skulle vilja göra.

• Anonym (knas)
    Anonym (Tuva) skrev 2017-12-02 13:11:00 följande:

Kan du ge exempel?

Gömmer något redskap tex i köket.

När vi var och tankade och märkte det kom en bil så ställde mig gåendes i vägen vid och låtsades inte se han så han kunde inte köra dit.

På systemet. Jag hörde en person längre bort fråga efter en viss sak och jag hade turen att stå vid den hyllan och jag ställde mig i vägen. Synd att jag inte prata i tel. Så hade jag kunnat låtsas varken se eller höra han och stå för med ryggen emot när han kom.
  • Anonym (knas)
    Anonym (knas) skrev 2017-12-02 21:11:40 följande:

När vi var och tankade och märkte det kom en bil så ställde mig gåendes i vägen vid och låtsades inte se han så han kunde inte köra dit.

Han kom inte fram till bensinpumpen alltså.
  • Anonym (knas)
    Anonym (Tuva) skrev 2017-12-02 21:21:22 följande:

Blir du tillsagd då? Eller vad gör folk? Svär och ger upp?

Vad skulle du själv ha gjort??
  • Anonym (knas)
    Anonym (Tuva) skrev 2017-12-03 14:22:47 följande:

Tja, om jag varit bilisten hade jag vevat ner rutan och sagt "ursäkta, du står ivägen".

Om jag hade bott med endast en person till och denne gömt köksredskap hade jag skällt ut den efter noter.

Om jag varit på systemet hade jag bett personal visa exakt om jag inte kunnat hitta den pga att du stod ivägen.

Men nu undrade jag ju inte om mina egna reaktioner utan om vad du oftast möter. Särskilt mtp att du satt detta i system. Vad är det för reaktioner du uppnår som du roas av?

Han vevade inte ner rutan, utan bara stod där. Likaså en till som kom. Sen sa den personen som jag åkte med till mig så jag kunde inte låtsas längre.

På systemet så såg han ju flaskorna, men jag var i vägen.

Mina närmaste blir inte arga, vi brukar skoja med varann.

Vetskapen att främmande människor inte kommer fram, och att jag hindrar dom, roar mig. Och "spänningen" att se hur de löser det.
  • Anonym (knas)
    Anonym (Tuva) skrev 2017-12-03 14:22:47 följande:

Tja, om jag varit bilisten hade jag vevat ner rutan och sagt "ursäkta, du står ivägen".

Om jag hade bott med endast en person till och denne gömt köksredskap hade jag skällt ut den efter noter.

Om jag varit på systemet hade jag bett personal visa exakt om jag inte kunnat hitta den pga att du stod ivägen.

Men nu undrade jag ju inte om mina egna reaktioner utan om vad du oftast möter. Särskilt mtp att du satt detta i system. Vad är det för reaktioner du uppnår som du roas av?

Men jag undrar hur det hade blivit om en personal ska visa och en annan kund står i vägen. Jag skulle inte klara att stå kvar om de sa ursäkta och de vet att jag hör. Men om jag tex pratar i tel. Eller om någon helt enkelt står kvar och bara skiter i dem. Vad ska de göra? Man har ju inte rätt att röra någon annan människa heller annat än i självförsvar.
  • Anonym (knas)
    Anonym (För liten lön) skrev 2018-04-17 18:57:42 följande:

Jag bad min arbetsgivare om lön förhöjning, fick 1kr mer i timmen.

Jag blev förbannad och sålde saker ur butiken och tog fram ett gammal kvittoblock och sålde varor.

Ingen märkte något.

Fattar inte, var det inte bra för chefen att det såldes varor???
Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!