Inlägg från: Anonym (Väldigt anonym) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Väldigt anonym)

Jag kommer aldrig erkänna!!!!

Det enda som är kul att berätta om är att jag hämnats på ett svin från högstadiet, efter många år. Han slogs, mobbade, förstörde andras saker och jävlades, och det fortsatte efter plugget även om jag inte gick på sama gymnasium och egentligen inte råkade ut för honom mer. Man jag hatade honom i massor med år efteråt, jag hatar honom fortfarande.

När det gått 20 år så började jag jobba på folkbokföringen som konsult, och då kom jag åt personregistret SPAR bland annat, så jag doxade snubben så gott det nu gick. Han var gift, hade familj, egen firma och inkomsterna gick upp och ner så firman gick väl sådär. Först skrev jag ett fejkat brev från venhälsan att eftersom han ibland hade sex med andra män så hade hans namn kommit upp i ett fall, och han skulle gå och ta prov på veneriska sjukdomar, enligt smittskyddslagen. Sedan "råkade" jag skicka brevet till hans pappa, som heter samma sak, fast med sonens personnummer och så, så pappan skulle se att hans son låg med andra män. De kommer från ett land där sånt är fullständigt tabu.  

Sedan var vi nåra som beställde en massa lågprischoklad till en feminist bloggare som tyckte att feta kvinnor var jättebra, nej inte lady Dhamer. Vi köpte för säkert 1000 kronor vid flera tillfällen men sen orkade man inte hålla på, så jag vet inte om hon åt upp all äcklig choklad och gick upp några kilo till. Vi tänkte skriva och säga att vi slagit vad när hon skulle få diabetes och vilket ben hon skulle få amputera först men vi hoppade över det. Det var roligare att planera pranket än att verkligen göra det.

Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!