Inlägg från: Anonym (exet) |Visa alla inlägg
  • Anonym (exet)

Jag kommer aldrig erkänna!!!!

Jag skulle aldrig erkänna för någon att jag dagligen "följer" mitt ex. Mitt ex och jag bodde tillsammans i New York i två år och när det tog slut återvände jag hem till Sverige med krossat hjärta och exet bor kvar i den lägenhet vi hade. Med översikt över porten till trappuppgången sitter en webcam (earthcam) vilket vi visste och ibland gjorde jag det till en "rolig" grej med släkten i Sverige att jag kunde skriva när jag skulle gå ut och så gick de in och kollade och jag vinkade till dem.

Nu är det över ett år sedan jag kom tillbaka till Sverige och jag har alltid kameran igång, många gånger minimerad såklart men sidan är alltid laddad och de tider jag vet att exet går till och från jobbet så dras jag som en magnet till sidan och ser honom. Jag inser själv vad sjukt det är, vi har inte haft någon kontakt alls med varandra på över nio månader och vi bor i olika världsdelar och ändå "ser" jag honom dagligen. Jag vet vad han har på sig när han går till jobbet, jag ser om han har kompisar med hem, ja allt. 

Ja jag vet att det är sjukt och just därför skulle jag aldrig erkänna det för en levande människa. Jag plågar ju bara mig själv för jag saknar både honom och New York så jag håller på att bli tokig. 

Jag såg honom senast för en kvart sedan, då klev han ut ur porten på väg till jobbet.

• Anonym (exet)
    Anonym (Whops) skrev 2021-03-12 12:38:57 följande:

Var det han som gjorde slut? Hade du velat kontakta honom igen? Förstår att det är lite spännande att snoka och se honom

Sent svar, har inte varit inloggad här på ett tag. Nja uppbrottet var nog egentligen gemensamt. Min utbildning tog slut och jag hade svårt att få jobb och jag vände det till att det ar New Yorks fel för jag kände mig så ensam och isolerad på dagarna när alla jobbade. Hemlängtan och framför allt saknad till familj och vänner tog över och jag tog ett ganska så förhastat beslut att lämna New York. Har ångrat mig mer eller mindre varje dag.
Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!