Inlägg från: Anonym (Åäö) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Åäö)

Jag kommer aldrig erkänna!!!!

Jag kommer aldrig att erkänna att jag gottar mig något enormt åt att min mans elaka ex, som misshandlade honom psykiskt, har ett totalt misslyckat liv utan man, barn, familj, karriär eller knappt vänner. Att hon lever ensam och isolerad och inte kan sköta sin ekonomi så att hon får betalningsanmärkningar hos kronofogden.  Att hon sannolikt kommer att må dåligt när hon får veta (om hon inte redan vet det) att jag och hennes ex har gift oss.

Kam tillägga att hon har starkt narcissistiska drag, att hon ser sig som guds gåva till mänskligheten, att hon nedvärderar folk till höger och vänster och att hon är missunnsam mot alla som har välbetalda jobb.

Borde jag släppa henne? Ja, men samtidigt mår jag inte dåligt av att tänka på henne. Är det elakt av mig att vara så skadeglad åt hennes olycka? Ja, det är det nog, men för det första tar jag ingen kontakt med henne öht. Hon har ingen aning om att jag känner så här. För det andra är hon själv en fruktansvärt elak och oempatisk person.

• Anonym (Åäö)
    Anonym (Kalkylator) skrev 2020-10-09 23:41:47 följande:

Jag skulle aldrig erkänna att:

- Jag önskar att alla nedtryckande personer i min närhet ska drabbas av otur och få lida så inåt helvete.

- Jag HATAR min sambos ena syskon. Jag har lust att ge h*n en käftsmäll varje gång jag måste träffa idioten.

- Jag känner skadeglädje när det går dåligt för personer som betett sig illa mot mig. Särskilt dom som försökt trycka ner mig och försökt sänka mig. Känslan när jag får höra eller se på tex Facebook att personen bor i en andrahands lägenhet och är ensamstående medan jag har allt personen drömt om ger en skön känsla av hämnd.

I feel you.
  • Anonym (Åäö)
    Anonym (Fröplanta) skrev 2021-04-28 19:17:15 följande:
    Vad har jag att vinna på att berätta sanningen? Bli sönderslagen? Behöva bli hemlös innan förlossningen? Att aldrig mer kunna ha en normal kontakt med pappan till barnet osv. Har bara att förlora på att berätta någonting.
    Varför skulle du bli sönderslagen? Är din man våldsam?
  • Anonym (Åäö)
    Anonym (Confess) skrev 2021-10-07 18:17:11 följande:
    Hon överlevde rutinop. Det var väl mitt straff. Nu måste jag låtsas vara glad över att det gick bra. Hatar människan men det får man ju inte säga. Man älskar ju sin mamma för det.är ju ändå mamma....eller?
    Man måste absolut inte älska sin mamma. Man kan ha goda skäl att inte göra det. Vilka är dina?
Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!