Inlägg från: Anonym (Otrogen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Otrogen)

Jag kommer aldrig erkänna!!!!

Jag kommer aldrig berätta för någon att jag var otrogen mot min sambo och haft sex med 20 kvinnor och minst lika många män förra året.

• Anonym (Otrogen)
    Anonym (Man) skrev 2021-09-21 22:00:51 följande:

Vad gillar du mest, kvinnorna eller männen?

Finns det några ligg du ångrar?

Får du känslor ibland?

Kvinnorna är bäst, jag är hetro och låter bara männen suga av mig. Finns hur många kuksugare där ute som helst.

Ja, när man kommer hem till kvinnan man bestämt sexträff med och hon är mycket fetare än bilderna på nätet och man har sex ändå. Känner mig utnyttjad efteråt.

Nej, känslor har jag aldrig fått men oftast träffar jag dem bara en gång.
  • Anonym (Otrogen)
    Anonym (Bea) skrev 2021-09-22 02:22:36 följande:

Du är bisexuell om du tänder på att bli avsugen av män.

Må så vara det är ju ändå bara ett ord. Jag kan inte kyssa, gulla eller få några känslor för en man överhuvudtaget. För mig är det bara en mun att knulla och spruta i för min egen njutnings skull. Som en gratis hora typ.

Dessutom är män väldigt bra på att suga och de flesta tar hela kuken ända in till roten och de älskar att svälja sperman.
  • Anonym (Otrogen)
    Anonym (Bea) skrev 2021-09-22 13:08:45 följande:

Hade du varit hetero hade du inte tänt på att bli avsugen av män och din utförliga beskrivning av att bli avsugen av män vittnar ju om att det inte bara handlar om vilken mun som helst som du vill påstå.

Mun som mun, det är inte så stor skillnad faktiskt. Skillnaden är att det finns de som är bättre än andra. Jag har testat gloryhole några ggr och då är det omöjligt att känna skillnad.
Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!