Inlägg från: Anonym (Bea) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Bea)

Jag kommer aldrig erkänna!!!!

Anonym (Otrogen) skrev 2021-09-22 00:55:57 följande:

Kvinnorna är bäst, jag är hetro och låter bara männen suga av mig. Finns hur många kuksugare där ute som helst.

Ja, när man kommer hem till kvinnan man bestämt sexträff med och hon är mycket fetare än bilderna på nätet och man har sex ändå. Känner mig utnyttjad efteråt.

Nej, känslor har jag aldrig fått men oftast träffar jag dem bara en gång.

Du är bisexuell om du tänder på att bli avsugen av män.
  • Anonym (Bea)
    Anonym (Confess) skrev 2021-09-22 01:57:13 följande:

Läs på. Du har fel.

Det är nog du som borde läsa på.
  • Anonym (Bea)
    Anonym (Fröplanta) skrev 2021-04-28 17:06:29 följande:

Vi har två barn tillsammans, 10 och 4,5 år gamla. Det är också en anledning att jag inte kan dra. Jag är 30 och han 45, gifta sedan 5 år.

Det värsta i kråksången är att den andre pappan vill ha ett förhållande och jag älskar egentligen honom också i smyg men låtsas att känslorna inte finns där från min sida.

Det går tyvärr inte att inleda någonting seriöst då han vet inte ens vet om att jag lever med någon. Har aldrig berättat någonting om mig själv. In worst case scenario kommer han en vacker dag att knacka på dörren. Det är min värsta mardröm. Har dagligen ångest över detta. Då hoppar jag ut bakvägen med barnen och drar till en väninna, har snackat ihop mig med henne sedan länge. Har en väska packad i garderoben för mig och barnen. Jag är galet rädd för mannens reaktion men har inte direkt mycket att ta till för att rädda situationen just nu. Är också i slutstadiet av graviditeten. Så har sporadisk kontakt med den andre mannen och ses ibland på annan ort och har sagt jag helst vill vara ensamstående. Så får vi se om vi kan ta det därifrån. Blivit så jävla dumt allting från början till slut. Ångrar att jag något sagt om graviditeten. Har ljugit och sagt att jag gått mycket kortare tid än jag gjort också för att slippa att han vill komma till förlossningen.

Vet inte vem jag är mest rädd för, maken eller socialtjänsten.

Hur har det gått?
  • Anonym (Bea)
    Anonym (Otrogen) skrev 2021-09-22 10:47:46 följande:

Må så vara det är ju ändå bara ett ord. Jag kan inte kyssa, gulla eller få några känslor för en man överhuvudtaget. För mig är det bara en mun att knulla och spruta i för min egen njutnings skull. Som en gratis hora typ.

Dessutom är män väldigt bra på att suga och de flesta tar hela kuken ända in till roten och de älskar att svälja sperman.

Hade du varit hetero hade du inte tänt på att bli avsugen av män och din utförliga beskrivning av att bli avsugen av män vittnar ju om att det inte bara handlar om vilken mun som helst som du vill påstå.
Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!