• Anonym

Kryssning = otrogen utan att partnern får veta?

Jag har aldrig varit på kryssning.. Skulle vilja åka på en för att kunna festa loss utan att behöva träffa massa folk man känner..
    Jag och min vän planerar att åka, men hennes karl säger ifrån.. Han menar på att på en kryssning super man, raggar och knullar.. Upptagna åker för att kunna knulla nån annan utan att partnern får veta..

Har du varit otrogen på en kryssning? Skulle du kunna vara det, om ändå ingen får veta?
  • Svar på tråden Kryssning = otrogen utan att partnern får veta?
  • Anonym

Jag var det. Och då var jag ändå på kryssningen med mannen och ett till par. Mannen sov i vår hytt och jag följde med ons till hans hytt ^^

• Anonym
    Anonym skrev 2011-04-04 11:25:04 följande:
    Jag var det. Och då var jag ändå på kryssningen med mannen och ett till par. Mannen sov i vår hytt och jag följde med ons till hans hytt ^^
    Oj då.. Vet mannen om det? Eller är det en hemlis?
  • Anonym

Nej han vet inte om det... Han däckade i vår hytt och jag var tillbaka i den 7 nästa morgon så.. ^^

• Anonym
    Anonym skrev 2011-04-04 11:32:09 följande:
    Nej han vet inte om det... Han däckade i vår hytt och jag var tillbaka i den 7 nästa morgon så.. ^^
    Skulle du kunna göra det igen?
  • Lindreas

Du vet väl vad man säger? Det är inte otrohet om man ligger med någon i ett annat riktnummerområde, och på kryssning är man ju för sjutton i ett annat land! Men som svar på din fråga, nej, jag har aldrig varit otrogen på en kryssning och kommer inte vara det heller. Och din kompis karl är bara avundsjuk, folk är i allmänhet så äckligt fulla på båten att de är sjukt avtändande.

• Anonym
    Lindreas skrev 2011-04-04 11:36:04 följande:
    Du vet väl vad man säger? Det är inte otrohet om man ligger med någon i ett annat riktnummerområde, och på kryssning är man ju för sjutton i ett annat land! Men som svar på din fråga, nej, jag har aldrig varit otrogen på en kryssning och kommer inte vara det heller. Och din kompis karl är bara avundsjuk, folk är i allmänhet så äckligt fulla på båten att de är sjukt avtändande.
    Haha o fan.. Då är det ju fritt fram på en kryssning.. ;)
    Som sagt så har jag aldrig varit på kryssning, men jag har släppt iväg min sambo 2ggr på 2 år.. Skulle jag säga att jag litar på honom på en kryssning, så skulle jag nog ljuga.. Har aldrig haft så ont i magen som de gångerna, men jag skulle aldrig förbjuda..
  • Anonym

Din kompis karl utgår uppenbarligen från att alla andra gör det som han själv gör när han är på kryssning

Jag har varit på kryssning en gång och då med min sambo. Skulle jag åka på kryssning på egen hand, så skulle det inte vara för att supa, ragga och knulla. Två av dom är ytterligt ointressanta aktiviteter och den tredje är utesluten eftersom min man inte är med.

• Jennie med ie

Har inte varit otrogen på kryssning. Känner ett par som varit dock... Men de hade säkert lika gärna kunnat vara det på torra land också. Tror knappast kryssningen i sig är vad som gör det...

• MeMayo

Jag skulle aldrig vara otrogen bara för att jag åkte på en kryssning... men med den alkohol som konsumeras där vet jag inte om jag skulle kunna lita på om min pojkvän åkte iväg... men själv skulle jag aldrig vara otrogen oavsett om jag dricker alkohol... har för många spärrar mot det.

• Anonym (BigPapa)

Knulla vill väl vi alla?

Svar på tråden Kryssning = otrogen utan att partnern får veta?