• Anonym (Rådvill/kåt)

Vår grannfru eggar mig med flit.

Jag och min fru har en sommarstuga där vi umgås med grannfamiljen regelbundet under säsong vilket innebär att vi solar/bad ihop och äter/dricker ihop ganska ofta. Både min fru och grannfrun är som personer väldigt öppna och ohämmade och kan vara ganska "fräcka" i mun. Detta har aldrig resulterat i ngt utan varit en kul grej. Men nu de senaste två helgerna vi varit ute i stugan och "vårbrukat" så har de också varit där och vi har ätit och haft trevligt ihop, så har grannfrun dels varit ohämmad och fräck i mun på sedvanligt sätt, men även tagit varje  chans att verkligen egga mig när vi varit själva. Detta har resulterat att jag blivit vansinnigt kåt på henne och vill inget hellre än råknulla henne. Hur fan ska jag hatera detta? Sommarstugesäsongen har ju bara börjat!

• Svar på tråden Vår grannfru eggar mig med flit.
  • Anonym (4)

Finns det inte en chans att ni kan ha fyrkant?

• Anonym (Skilj dig)

Klart du kan göra det!! Skilj dig först bara!

• MattiasFru
    Anonym (Skilj dig) skrev 2011-04-04 16:13:16 följande:
  • Anonym
    Anonym (Rådvill/kåt) skrev 2011-04-04 16:11:30 följande:
    Jag och min fru har en sommarstuga där vi umgås med grannfamiljen regelbundet under säsong vilket innebär att vi solar/bad ihop och äter/dricker ihop ganska ofta. Både min fru och grannfrun är som personer väldigt öppna och ohämmade och kan vara ganska "fräcka" i mun. Detta har aldrig resulterat i ngt utan varit en kul grej. Men nu de senaste två helgerna vi varit ute i stugan och "vårbrukat" så har de också varit där och vi har ätit och haft trevligt ihop, så har grannfrun dels varit ohämmad och fräck i mun på sedvanligt sätt, men även tagit varje  chans att verkligen egga mig när vi varit själva. Detta har resulterat att jag blivit vansinnigt kåt på henne och vill inget hellre än råknulla henne. Hur fan ska jag hatera detta? Sommarstugesäsongen har ju bara börjat!
    På vilket sätt eggar hon just dig? Är det medvetet att göra dig kåt? Vet hon om att du blir det?
  • Anonym (Rådvill/kåt)
    Anonym (4) skrev 2011-04-04 16:13:12 följande:

Finns det inte en chans att ni kan ha fyrkant?

Jo, tanken har slagit mig och den typen av snack har varit "på tapeten" tidigare men då mer menat som ett skämt. Jag har försökt tolka min fru vid dessa tillfällen för att se om det finns ngn allvarlig underton i det hela, dock utan framgång. Visst jag kan ju fråga henne rakt ut, men jag vet inte om det är det som lockar mig mest just nu. Tror det handlar mer om grannfrun.
  • Anonym (Rådvill/kåt)
    Anonym (Skilj dig) skrev 2011-04-04 16:13:16 följande:
    Fast det är en rätt stor uppoffring att göra bara för att knulla en annan kvinna.
  • Anonym (Rådvill/kåt)
    Anonym skrev 2011-04-04 16:17:43 följande:
    På vilket sätt eggar hon just dig? Är det medvetet att göra dig kåt? Vet hon om att du blir det?
    Sättet att uttrycka sig, komma med förslag som är på "gränsen till det tillåtna", råka lägga handen "på rätt ställen"
  • Anonym (Skilj dig)
    Anonym (Rådvill/kåt) skrev 2011-04-04 16:20:29 följande:
    Fast det är en rätt stor uppoffring att göra bara för att knulla en annan kvinna.
    Jo då så att......
  • Anonym
    Anonym (Rådvill/kåt) skrev 2011-04-04 16:22:06 följande:
    Sättet att uttrycka sig, komma med förslag som är på "gränsen till det tillåtna", råka lägga handen "på rätt ställen"
    Prata med grannfrun och ställ henne mot väggen.. Hon kanske inte alls menar det.. Men det kanske är bra att nämna för henne att hon framkallar en okontrollerad lust när hon gör som hon gör.. Det kanske är så att hon är tänd på dig oxå, och då måste ni ju diskutera hur ni ska gå vidare med det hela..
  • Anpema

Vad du än gör, se för f*n till att din egen fru får vara med och bestämma om hon ska fortsätta leva med en man som är otrogen eller om hon vill slippa. Det är det minsta du kan göra för henne. Själv har jag inga betänkligheter angående vuxna som har sex, bara ingen blir skadad (och då räknar jag även in eventuella partners till de som har sex).

Svar på tråden Vår grannfru eggar mig med flit.