• Anonym (Rådvill/kåt)

Vår grannfru eggar mig med flit.

Jag och min fru har en sommarstuga där vi umgås med grannfamiljen regelbundet under säsong vilket innebär att vi solar/bad ihop och äter/dricker ihop ganska ofta. Både min fru och grannfrun är som personer väldigt öppna och ohämmade och kan vara ganska "fräcka" i mun. Detta har aldrig resulterat i ngt utan varit en kul grej. Men nu de senaste två helgerna vi varit ute i stugan och "vårbrukat" så har de också varit där och vi har ätit och haft trevligt ihop, så har grannfrun dels varit ohämmad och fräck i mun på sedvanligt sätt, men även tagit varje  chans att verkligen egga mig när vi varit själva. Detta har resulterat att jag blivit vansinnigt kåt på henne och vill inget hellre än råknulla henne. Hur fan ska jag hatera detta? Sommarstugesäsongen har ju bara börjat!

• Svar på tråden Vår grannfru eggar mig med flit.
  • Insatt
    Anonym (Rådvill/kåt) skrev 2011-04-04 16:36:23 följande:
    Min fru och jag har ett otroligt bra sexliv så detta handlar inte om det. Klart jag kan säga åt grannfrun att sluta, men jag kan inte sticka under stol med att jag gillar känslan att hon eggar mig. Problemet är hur jag löser detta på ett bra sätt utan att kapa grenen jag sitter på.
    Och jag gav dig ett bra svar! Du är ju ute på hal is och fattar det själv.
  • Anpema

Det finns tyvärr inga genvägar eller sätt för dig att både få vad du vill ha utan att riskera det du redan har, sorry!

Endera pratar du med din fru om din lust och frågar om det är ok eller om det går att göra en överenskommelse (hon kanske har någon man i sin närhet som eggar henne lika mycket?), alternativt avslutar ditt äktenskap för att kunna få det sex du vill ha eller så väljer du att avstå från tillfälliga sexförbindelser.

Nyckelorden är "respekt", "tydlighet" och "hänsyn".  Kommer du och din fru fram till att ni inte vill ha ett äktenskap där det är tillåtet att ha sexuella relationer vid sidan av så är det bäst att ni också pratar med era vänner om det.

Min erfarenhet är att såna här "frestelser" brukar gå snabbt över och om man inte faller för den ger det en ökad tillfredställelse i förhållandet istället, dessutom stärker det min självkänsla att inte vara "lättlurad" - men det är min uppfattning detGlad.

Kan du absolut inte motstå frestelser så red ut det med din fru, då vet ni bägge vad ni har att utgå ifrån.

Lycka till!

• Mamsis

Jag förstår inte problemet? Antingen talar du om för grannfrun att du inte alls uppskattar hennes närmanden utan att du älskar din fru och vill att din och grannfruns relation återgår till det som varit.
    Eller så gör du slut med din fru så du är fri att knulla grannfrun.
    Eller pratar med din fru och föreslår ett partnerbyte alt att du får knulla grannfrun, ev tillsammans med din fru.

• Anonym (40-åring)
    Anonym (Rådvill/kåt) skrev 2011-04-04 17:19:49 följande:
    Fast nu har inget skett och jag har inte heller skrivit att jag tänker ta detta vidare till nästa nivå. Min fråga var mer hur jag skulle hantera situationen. Men moralpläderingar får man väl på köpet när jag skriver en sån här tråd.
    "Moralpläderingen" hade inget med tråden i sig att göra, men när du börjar skriva metaforer om att bli så brutalhungrig att du inte "hinner" hem så antyder du ju att det mycket väl skulle kunna hända...
  • Anonym
    Anonym (Rådvill/kåt) skrev 2011-04-04 16:33:59 följande:
    Givetvis, att vara otrogen finns inte i min världsbild, men sexdriften är onekligen en ganska stark drift som är svår att kontrollera. :)
    Dumheter, MAN UP förfan. Be kärringen att back off och råknulla din egna fru istället. Du vet själv vad som är rätt och vad som är fel 
  • Omorfia
    tompatiger skrev 2011-04-04 22:20:32 följande:
    Är grannfrun snygg så kör!
    Alla är otrogna...
    Whatever you need to keep telling yourself..
  • ruby84

Va trogen med din fru du vinner på det i längden!!!

• Anonym (Jasså)

Hahahaha du kanske borde använda det stora huvudet som sitter på halsen istället för lillen som inte har någon hjärna......Glad

• Anonym (Nina)

Det är inte värt det att få ihop det med grannen. Tänk hur jobbigt det blir när spänningen med sexet är över och allt ska gå tillbaks till vardag igen. Dessutom så riskerar du ju att mista både fru och sommarstuga om det hela slutar med skilsmässa.

Svar på tråden Vår grannfru eggar mig med flit.