• MissJen

Ståbräda till barnvagn?

Ska ha tillökning i augusti o våran son på 3 år är inte så pigg på att åka vagn redan nu så tänkte ha ståbräda till liggvagn sen. Då är min fråga, kan man ha ståbräda till alla vagnar? Är inne på att köpa antingen en emmaljunga vagn o den vet ja att man kan ha ståbräda till. Men är oxå sugen på en brio sing. Kan man ha bräda till den? :)

• Svar på tråden Ståbräda till barnvagn?
  • tjolahopp81

Hej!
    Vi införskaffade ståbräda för någon månad sedan till vår tre- och ett halvåriga tjej. Vi kommer använda en äldre Teutoniavagn samt en Babytravel Amsterdam. Hoppades på att Babytravels ståbräda skulle passa till båda men, det beror mycket på hur bromsen sitter på de olika vagnarna. Det finns ju sådana ståbrädor (vår heter Buggyboard) som passar till många vagnar där du kan köpa till extra fästen att montera och sedan flytta ståbrädan mellan vagnarna, sådan har vi nu!

• MissJen

Jo vet ju att de finns olika brädor. Voreväldigt tråkigt att gå o köpa en vagn o sen visar de sig att ja inte kan ha någon bräda till den :)

• Mamma till Cleo och Abbe

Bumprider har vi till en brio sing, den ska passa alla vagnar och brio sing har tidigare varit svår att hitta ståbräda till. Bumpridern är vi jättemånga med, smidig och rätt snygg;)

Cleo, min prinsessa, född 080604. Abbe, min prins, född 101213.
  • MissJen

Jaha :) av någon anledning fick jag för mig att man inte kunde ha bräda till brio sing. Men då hade ja ju fel, vilket va tur :)

Svar på tråden Ståbräda till barnvagn?