Molo Lagersalg Vår 2011!
Redan dags igen   Kuuul för er!
  Kuuul för er!

Redan dags igen   Kuuul för er!
  Kuuul för er!

Ni har ju så nära med...
 Ni har ju så nära med... 
 Nja, med BF 3e maj så tror jag att jag hoppar den här gången faktiskt även om det hade varit grymt kul att åka igen
  Nja, med BF 3e maj så tror jag att jag hoppar den här gången faktiskt även om det hade varit grymt kul att åka igen   

Vad gör du vaken Tjolla?  

Nähä, här var det  visst ingen   Sitter och klockar värkar här, 7-10 min mellan dom nu. På FB törs man ju inte skriva nått så jag skriver lite här istället
  Sitter och klockar värkar här, 7-10 min mellan dom nu. På FB törs man ju inte skriva nått så jag skriver lite här istället   Ska försöka gå och vila lite, men snart är förhoppningsvis bebis här iallafall!
  Ska försöka gå och vila lite, men snart är förhoppningsvis bebis här iallafall! 

Äsch, gick och försökte vila vid 4 och vaknade nu   Får väl se om det sätter igång igen
  Får väl se om det sätter igång igen   

Såå spännande med salg, ååhh <3 Jag är AVIS!!

Åh Dunis vad jag hade velat ta ett flyg till sthlm och bila med dig   

vet du om Lisa ska ner i år? Kanske fullt upp med flytt och så förstås.
 vet du om Lisa ska ner i år? Kanske fullt upp med flytt och så förstås. Nja jag tvivlar på att Lisa ska ner även om hon säkert är sugen. Dom har nog fullt upp i nya huset skulle jag tro, men sen nångång får vi åka ner ett helt norrlandsgäng
  Nja jag tvivlar på att Lisa ska ner även om hon säkert är sugen. Dom har nog fullt upp i nya huset skulle jag tro, men sen nångång får vi åka ner ett helt norrlandsgäng   

Galna kvinna! Why?
  Galna kvinna! Why?