Inlägg från: Maliten |Visa alla inlägg
  • Maliten

Molo Lagersalg Vår 2011!

Som jag lääääääängtar!! Blev lite pirrig när jag såg att tråden var startad

• Maliten
    solouniko skrev 2011-04-05 17:28:08 följande:
    Haha ja eller hur Nja, med BF 3e maj så tror jag att jag hoppar den här gången faktiskt även om det hade varit grymt kul att åka igen
    Vi har plats för dig & bebben i vår bil
  • Maliten

Från Värmland går det en bil.

• Maliten
    h80 skrev 2011-04-26 12:49:32 följande:
    är det nån som kommer ihåg hur tidigt mailet kom förra gången? jag har för mig att det kom på fredagen innan, men jag är inte säker
    Jo det var fredagen. jag satt i bilen på väg hem från jobbet och kommer så väl ihåg att jag blev uppringd av Harley
  • Maliten

Vi är två från Värmland som åker. Troligtvis blir det fredagen om salgen är i maj. Är den när vi har flygare i Sverige så kan man ju åka på torsdagen. För det brukar väl vara 14 de öppnar torsdag och fredag eller?

• Maliten

Håller tummarna för att det är runt Kristi flygare då man ändå är ledig på torsdagen

• Maliten

Å va shoppingsugen man blir när man ser allt fint ni har lagt upp i bildtråden! Lurvarna var ju jättefina i höstas. Och så är det massor av print som vi inte har för här shoppades dåligt med Molo i höstas när man var höggravid Blir ju extra kul nu då! London printet missade jag då helt och hållet. Kanske inte fanns i några babyplagg?

• Maliten

Kul att se er igår tjejer. Är lite missnöjd med utbudet (116/122 kille o 80/86 tjej). Men Hey pengarna rullar ändå Det fick bli vinteroverall till vintern 2012/2013 istället

Idag får det allt bli en riktig slappardag. Är sååååå trött. det tar på krafterna att shoppa ju!

• Maliten
    Tjollabolla skrev 2011-05-29 09:29:32 följande:
    Men OJ var det så illa?! Flick 80 hade 2 bord i onsdags och 74 bordet var ganska så stort, där fanns en hel del.
    Bara att konstatera att det blir till att åka onsdag alltid framöver då!!

Pojk 110/116 hade ju oxå massa fint i onsdags, många t-shirts jag hade nog 20 st i min hög innan jag gallrade...
    Onsdag is da shit
  • Maliten

Nu får man ut och shoppa på annat håll allt man inte hittade Så har ni killoverall i 122 och Hagen eller Castorjacka så lägg ut

Svar på tråden Molo Lagersalg Vår 2011!