Molo Lagersalg Vår 2011!
Som jag lääääääängtar!! Blev lite pirrig när jag såg att tråden var startad
Som jag lääääääängtar!! Blev lite pirrig när jag såg att tråden var startad
Från Värmland går det en bil.
Vi är två från Värmland som åker. Troligtvis blir det fredagen om salgen är i maj. Är den när vi har flygare i Sverige så kan man ju åka på torsdagen. För det brukar väl vara 14 de öppnar torsdag och fredag eller?
Håller tummarna för att det är runt Kristi flygare då man ändå är ledig på torsdagen
Å va shoppingsugen man blir när man ser allt fint ni har lagt upp i bildtråden! Lurvarna var ju jättefina i höstas. Och så är det massor av print som vi inte har för här shoppades dåligt med Molo i höstas när man var höggravid Blir ju extra kul nu då! London printet missade jag då helt och hållet. Kanske inte fanns i några babyplagg?
Kul att se er igår tjejer. Är lite missnöjd med utbudet (116/122 kille o 80/86 tjej). Men Hey pengarna rullar ändå Det fick bli vinteroverall till vintern 2012/2013 istället
Idag får det allt bli en riktig slappardag. Är sååååå trött. det tar på krafterna att shoppa ju!
Nu får man ut och shoppa på annat håll allt man inte hittade Så har ni killoverall i 122 och Hagen eller Castorjacka så lägg ut