Inlägg från: Aurora Borealis |Visa alla inlägg
  • Aurora Borealis

Molo Lagersalg Vår 2011!

Å nu har jag varit sugen länge, så denna gången har jag lurat med kompis och fyllt en bil, en höggravid har vi med oss också =)
    Hur hittar man dit, är det i närheten av bron?

• Aurora Borealis
    LJ2 skrev 2011-04-23 13:47:48 följande:
    gps !!! ute i hamnområdet e det, inte så långt från bron.. nordhamn.. =)
    dock finns de en eller så som inte gillar gps o köra inne i köpenhamn? haha..
    nu hittar man dit ändå :-P *fast kommer från andra hållet.., tar färjan ist ju*
    Jasså ni tar färjan, vi bor ju i helsingborg, men tänkte att det blir billigare med bron när man har brobizz. Kanske måste kolla upp priserna.
    Gps, ja jo det har jag ju i min bil.. använd typ 1 gång. Hade verkligen uppskattat om typen som beställde bilen ny hade valt backsensor istället, men nu kanske man får användning för den..
  • Aurora Borealis
    Duntoffla skrev 2011-04-28 21:52:20 följande:
    Ser jag fel eller är det billigare att köpa BroBizz och sen betala 2 enkelresor än att kontantköpa 2 enkelresor?

Jag kanske är dum men varför gör inte alla det i så fall? 
    Ja men det är nåt sånt, därför har vi brobizz. Vi fick lapp om det förra året när vi åkte över, var bara att skicka in kvittona så fick vi pengar tillbaka.
    Nej för oss blir båten ju på något vis en bromskloss när man precis kommit iväg.
    Godiset är ju rätt dyrt på båten också men jag är helt tokig i Tic Tac´s så det brukar bli en väldigt dyr båtfärd
  • Aurora Borealis
    lillronya skrev 2011-05-02 09:28:14 följande:

Ja man är där några timmar.

Mååånga timmar om man åker med pölsegänget här.

Vilken dag tänker du åka dit?

När brukar ni åka, och framför allt vara där?
    Har fått ihop en bil med kompisar men vi är nya på det allihopa så lite sälskap och tips är välkommet!
    Har ju spanat på era fina kläder sen storasyster föddes (2,5 nu) men inte lyckats komma iväg innan.
  • Aurora Borealis
    lillronya skrev 2011-05-02 20:01:52 följande:
    Vad roligt att ni blir ett gäng som kommer iväg.
    Vi brukar satsa på att vara där två timmar innan öppning för att komma långt fram i kön.
    Så det beror på öppningstid, när vi åker.
    2 timmar innan!! När brukar de öppna? Tänker om de öppnar 9 så är ni där 7, när kör ni hemmifrån då!?!?
    lillronya skrev 2011-05-02 20:02:16 följande:
    Var åker ni ifrån?
    Vi kör från Helsingborgs området, så vi har ju inte så långt. Tänker ungefär 1,5 - 2 timmar. Får kolla upp lite nogrannare, men det brukar ta ca 1,5 när vi ska till Falsterbo så nåt sånt borde ju stämma.
  • Aurora Borealis

Mycket tankar så här på kvällen..
    Har ni tä'nkt ut kombinationer i förväg vad ni vill ha eller plockar ni bara till er sånt som är fint och hoppas något passar i hop sen?
    Hur är det uppdelat ? Pojk/flick, storekar ? Är det uppdelat i klänning/byxa tröja osv också?

• Aurora Borealis
    http://www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Är det denna ni menar, den hittade jag när jag letade.
    Är lite nyfiken på vad vissa saker är, den verkar väldigt direktöversatt från danskan, =)
    Sommartopp, är det linnen? både till kille och tjej?
    Byxor 200 är det typ jeans eller kraftigare byxor då?
    Bodystocking utan ben -kan det vara sommar bodysuit?
  • Aurora Borealis
    Busbellan skrev 2011-05-24 14:23:46 följande:
    Jag hoppas på bra rabatt imorgon, kommer aldrig mer handla av nån annan än molomannen
    Lyckades ju bara få honom sist och oj vilken skillnad
    Nu måste jag veta hur ser molomannen ut, kan ni ta kort på honom så man vet?
    Vi åker på fredag och det pirrar i magen på mig precis som när man var liten, haha.
Svar på tråden Molo Lagersalg Vår 2011!