Inlägg från: Griffelfot |Visa alla inlägg
  • Griffelfot
    Buttelina skrev 2011-05-03 21:18:26 följande:
    kanske inte jag om det blir fel vecka..
    Kommer nog inte kunna få ledigt från jobbet på onsdagar men tors-fre borde kunna gå... *Hoppas*
    ♥Elliot 10/11-08♥ Bloggar på griffelfot.blogg.se/
  • Griffelfot
    Duntoffla skrev 2011-05-03 22:13:24 följande:
    Lilla ego skulle åka ons om hon ska åka. Har för mig att hon skrev att hon inte var säker.

Griffel-jag åker fredag och tänkte gå på lördagen
    Kul då kanske jag inte blir själv iaf =)
    Var ifrån åker du??
  • Griffelfot
    Greksmurfen skrev 2011-05-10 22:42:37 följande:
    antingen det eler så är vi ju fler som sluter upp i ljungby ;)

hmm kom på att blir salgen den 1 juni så kan dem om vill åka med mej hem ifrån sthlm den 31:e
    har skolexamination då, dock så får man ju ta tåget hem typ ;)
    Då hoppas jag på 1 juni
  • Griffelfot
    Duntoffla skrev 2011-05-16 21:17:30 följande:
    Ja, det funkar nog funka, vore superkul.  Har lovat Ocikatten en plats också från varthonnubor

Sen vet jag inte hur Griffelfot ska göra, vi pratade lite löst men jag fick för mig att hon bokat plats i en annan bil. *är lite virrig* Ska hon inte med i min bil får du gärna haka på.
    Jag kommer nog troligen åka med Greksmurfen om jag kommer iväg så jag kommer inte åka med dig Duntoffla.

Nu väntar jag bara på datum och hoppas på den 1/6
  • Griffelfot
    Tjollabolla skrev 2011-05-23 21:16:50 följande:
    Jag kommer ha som sist - 5000 danska och det var lagom för mig! När jag bara hade 1 barn hade jag runt 3500 danska....

Dricka, nåt o äta, miniräknare (har man i mob iofs) eventuella listor... Hmm ja det är väl det jag kommer på!
    Tack tack, blir nog närmare 5000 med tror jag, ska försöka köpa lite presenter oxå
  • Griffelfot
    Greksmurfen skrev 2011-05-24 19:49:47 följande:
    här är med pengarna växlade nu........hmm bara växlat lite över 13 laxar =O hujeda mej ;)...å nej det e inte bara mitt hahahaha

nu e det dax å lagaa pastasallad =) mumma =).............
    Guld i mun
    Har med växlat idag, kändes bra att tömma sparkontot
  • Griffelfot

Upptäckte nu att jag måste tagit ur/tappat eller blivit av med sonens helikoptertröja... Om någon har en över eller hittar en på salgen i helgen så säg till mig. Stl 3-4y...

• Griffelfot

Grekis. Om du ska dit på söndag, kan du kolla efter en helikoptertröja till Elliot då??? Min försvann visst :(

Svar på tråden Molo Lagersalg Vår 2011!