• Tezz80

Molo Lagersalg Vår 2011!

Farligt att hitta hit, kollade in i bildtråden och skulle vara grymt kul att åka på. Förstår att priserna är bra, men hur bra?

• Tezz80

någon från Göteborgstrakten som ska åka? Funderar på att råka planera in en tripp till svärföräldrarna i skåne så fort man får vet när det är...

Hur mycket pengar brukar ni bränna?

• Tezz80
    Pepper79 skrev 2011-05-03 13:12:56 följande:
    har haft med mig runt 3000 svenska till ett barn. Nu har jag två så får se hur mycket jag tar med. man bränner lätt de pengar man tar med sig. men "risken" är att man köper en massa onödigt som man kanske inte"behöver".
    hehe jag "behöver" nog egentligen inget alls, kanske kanske ett linne eller två till vardera barn   Ungarna hinner ju knappt använda de kläder de har... men alltid kul med lite nytt.
  • Tezz80

fyller de på varje dag eller blir det utplockat redan första dagen?

• Tezz80

var rädd att salgen skulle bli den helgen men hoppades att den skulle bli senare, för just den helgen kan inte jag Hoppas att alla ni andra får kul o hittar massa! Jag får hoppas att jag kan nästa gång istället... är så sugen på lite molo-shopping

• Tezz80
    1 och 1 är 3 skrev 2011-05-20 08:06:30 följande:
    Man behöver ju inte åka på helgen

hehe det är förrvisso sant men imorgon bitti åker jag iväg på resa med en grupp ungdomar  o vi kommer hem först på torsdag kväll så på fredag lär jag vara halvt död o på helgen har vi gäster... frågan är om maken släppt iväg mig ändå när jag varit iväg hela veckan med jobbet, han är nog lite lagom less på ungarna till dess  Så lite dålig tajming för mig.

• Tezz80
    1 och 1 är 3 skrev 2011-05-20 08:43:04 följande:
    Liiiiite dålig planering kanske. Jag lyckades ju få till det så att min man är hemma både onsdag och fredag! De hör inte till vanligheterna när man lever ihop med en lastbilsgrabb.... men de gick! Dock har jag tagit min mamma till hjälp en stund på onsdagen för att han inte ska få frispel och säja att jag måste va hemma lördag
    inte helt självvalt kan jag erkänna. Hade hellre shoppat loss i Köpenhamn än att springa o jaga ungdomar   Du har löst det underbart... du vill inte byta?!!
  • Tezz80

Hemma igen efter 5 dagar i Tallinn med jobbet, det blir ingen salg för min del    Om någon köper på sig för mycket kläder till tjej i strlk 116 el 122 samt kille i storlek 98 el 104 får ni gärna höra av er till mig. Lite Molo är ju aldrig fel

Svar på tråden Molo Lagersalg Vår 2011!