• h80

Molo Lagersalg Vår 2011!

är det nån som kommer ihåg hur tidigt mailet kom förra gången? jag har för mig att det kom på fredagen innan, men jag är inte säker

• h80
    Duntoffla skrev 2011-04-28 21:52:20 följande:
    Ser jag fel eller är det billigare att köpa BroBizz och sen betala 2 enkelresor än att kontantköpa 2 enkelresor?

Jag kanske är dum men varför gör inte alla det i så fall? 
    tror att det är så ja Glad tror att de flesta tar för givet att det inte är så...
  • h80
    na96gen skrev 2011-05-02 09:26:19 följande:
    tack för ärligt svar {#emotions_dlg.flower}
    vi får fundera vad de kan göra under tiden så får jag och lillfisen handla ....
    Antar att man är där inne några timmar ... eller hur
    låt dom gå på zoo under tiden
  • h80
    KossanMuu skrev 2011-05-04 19:07:17 följande:
    kan man ta sig dit med tåg eller buss eller är det bil som gäller?
    det går jättebra med tåg o buss också. Jag har både kört bil o åkt tåg o buss
  • h80
    KossanMuu skrev 2011-05-04 20:27:14 följande:
    byter man till buss då vid centralstationen i köpenhamn? minns du var man hoppar av? ska försöka hitta nån att släpa med mig så jag slipper åka själv. Dotterns pappa hade först tänkt följa med men han får nog vara hemma med tösen istället.
    det var ett tag sen, men jag har för mig att vi bytte på centralstationen, tror att det gick att ta både tåg o buss därifrån
  • h80
    Duntoffla skrev 2011-05-06 12:59:54 följande:
    Nu har jag växlat lite pengar Skulle kolla om de hade några danska hemma på Forex och de hade dem så nu är i alla fall 4500 danska växlade. Mer hade de inte hemma. Blir nog att växla någon 1000-lapp till skulle jag tro. Skönt att ha något klart i alla fall. Måste ju beställa BroBizz också
    man borde kanske växla, så man inte gör av med pengarna på annat........hur var kursen?
  • h80

nu kom en kompis på att hon nog vill att jag shoppar lite till henne.....nå som kan länka till priserna?

• h80

ÅÅhhh jag är så avundsjuk på er som ska iväg imorgon. Jag måste vänta ett dygn till. Ni måste lägga upp bilder så vi har nått att drömma om Guld i mun

• h80
    Buttelina skrev 2011-05-24 21:46:53 följande:
    ihhhh ska bli såååååååååå kul!!!
    jaaaaa Glad
  • h80
    ängeln83 skrev 2011-05-25 20:11:10 följande:
    Vågar man hoppas på lite bilder ikväll tros?
    Lär väl iof dröja isf, typiskt att min klocka ringer 5 imorgon, borde ju försöka komma i säng i tid, men jag är nyfiken. Ångrar djupt att jag inte skickat bud med nån men samtidigt så är min dröm om salg på lördag inte helt nerlagd.
    hoppas på bilder Glad
    jag ska dit imorgon, så om du väldigt gärna vill så inboxa så kanjag kanske kolla efter något till dig
Svar på tråden Molo Lagersalg Vår 2011!