Inlägg från: Ronjas mamma |Visa alla inlägg
  • Ronjas mamma

Molo Lagersalg Vår 2011!

Pepper79 skrev 2011-05-06 20:43:44 följande:
    Ja det är himla positivt att danska kronan är låg nu. Hhhmm undrar om den beräknas stiga....kanske ska växla lite för säkerhets skull
    Det är inte danska kronan som är låg utan svenska kronan som stigit de sista månaderna men det ser ut som det håller i sig..
    Ha et godt lagersalg..
  • Ronjas mamma
    Duntoffla skrev 2011-05-07 20:49:34 följande:
    Men kronan blir väl lägre än den varit om den förut legat på 1,47?
    Jo det kan man ju säga, men det är inte för att danska kronan gått ner utan för att svenska gått upp.
    Bor i dk och har svensk mammapenning så nu känns det som man har haft löneförhöjning
  • Ronjas mamma

Får göra er besvikna nej inga insiders från något spännade här endast några bra slaktare och det räknar jag inte med att ni vill ha med hem

• Ronjas mamma
    Pepper79 skrev 2011-05-19 14:45:21 följande:
    17 grader och 52% chans till sol i Köpenhamn på onsdag enligt dmi. Fast det kan ju ändra sig 20 ggr tills dess
    I dag kollade jag DMI innan jag gick ut inget regn..Två minuter efter så regnade det mhhh...
  • Ronjas mamma

Tänkte på er där någon av er som varit där om torsdagen? Har bara varit där söndag tidigare men har svårt med att hitta barn vakt så tänkte jag kunde åka dit torsdag efter att maken slutat jobba men det ville betyda att jag först är där vid 18 men är lite för lat för att stå i långa köer..

Svar på tråden Molo Lagersalg Vår 2011!