Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Molo Lagersalg Vår 2011!

Idag har jag salgtränat med Blingo lagerutförsäljning,lite danskshopping och annat skoj i MalmöSolig
    Nu börjar jag äntligen känna lite puls och längtan-vilken tur att det inte är så länge kvar nu då

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2011-05-07 18:56:58 följande:
    Låter som en bra dag! Vi har loppis shoppat, tre böcker och ett puzzel, 19 kr totalt raw

Sen köpte vi en glass för 15 på väg ut...
    Nice! Mitt var liiite dyrare men jag köpte mkt fint till både mig själv och ungarna på Blingo, underbara lila Katvig gummistövlar till Lova och en Småfolksklänning som jag länge har jagat (den behövde vi men det var iaf 50% ) Pappan i hushållet fick en snygg ziptröja  från Lollopard. Sen köpte jag roliga leksaker och pussel på en av de roligaste affärerna jag har varit på men jag vet inte vad den heter.. Dock kostade vårt pussel 100 spänn

..på rea

Bäst av allt var ändå sällskapet Stormis och JsNHjärta
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Tjollabolla skrev 2011-05-10 10:38:53 följande:
    Nu har jag spanat runt lite och på TS verkar danskorna tro på start den 25:e. Kollar man i andr danska forum så dyker den 25;e upp lite härochvar med... Bara gissningar, men ja, jag tror på danskorna. Å smultron
    Kyss
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Greksmurfen skrev 2011-05-10 14:38:56 följande:
    tro bara det är första dagen.....Blir ju bil ifrån växjö med en eller två st. kanske kan parera det på ngt sätt.
    Johanna K har ju 7 sitser i sin bil och jag har ju 5. vi åker ju via ljungby å örkel så på ngt sätt kan man ju ordna up det lite kanske =). vet inte hur mga det är ifrån växjö som åker...
    Min barndomskompis skulle nog gärna åka i den där Växjöbilen om det finns plats-hon bor i Gemla
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    karmasus skrev 2011-05-12 18:46:50 följande:
    Någon som har länken till bloggen där priserna från förra omgångarna är? Jaghar givetvis tagit bort länken =)
    Kolla hos Stormis:)
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
Svar på tråden Molo Lagersalg Vår 2011!