Inlägg från: H I L L A |Visa alla inlägg
  • H I L L A

Molo Lagersalg Vår 2011!

Busbellan skrev 2011-05-09 22:07:34 följande:
    Ja, en träff är ju alltid trevligt. Kan jag tänka mig en även om jag inte ska salga just den dagen
    Nu är jag riktigt salgsugen Tungan ute
    Hur ser det ut i Lindas bil ? Finns det ev plats för en Växjörumpa ?
  • H I L L A
    Busbellan skrev 2011-05-10 06:49:27 följande:
    Hilla tror absolut att det finns plats om nu inte Linda hittat nån mer som ska med sen jag frågade sist
    Trevligt !! Då är det bara att vänta på datumet då och hoppas att barnvakt och ledighet löser sig.Hade ni tänkt åka lördagen ?
  • H I L L A
    Busbellan skrev 2011-05-10 09:09:31 följande:
    Jag tror vi försöker komma iväg på onsdagen.
    Då får det nog bli en semesterdag (är aldrig ledig onsdagar) eller om maken är sugen att följa med en ledig dag.

Gahhh !!! Svårt när man inte kan planera. Ge oss ett datum nuuuu
  • H I L L A

Om det är 25-29 maj får jag nog ta med make & barn på torsdagen.
    Är det bara första dagen de brukar öppna kl 14 eller är det torsdag och fredag också ?

• H I L L A
    LJ2 skrev 2011-05-10 22:29:16 följande:
    om inte hilla skulle ha den,  =) *åkte med sist, o pratade om det innan såg jag*
    ja, vi tar båten.. tycker det e smidigast så.. =)
    ev är de fler av systers kompisar som ville åka, ska kolla upp det med henne nån dag om hon hört mer om det.. isf går det ev 2 bilar härifrån..
    Jag åker gärna med dig
    Men vi kan väl avvakta tills vi fått ett datum.
  • H I L L A
    Tjollabolla skrev 2011-05-13 16:42:52 följande:
    Weee idag har jag laggt till 1100 i salgkassan En av mammorna vi brukar fika med var här o rotade i kassar
    GRATTIS !!! {#emotions_dlg.flower}

Här blev det minus i salgkassan typ Blev fotad av fartkameran Demon
  • H I L L A

Helt OT men hur f*n aktiverar jag smileys på iphone ? Har ju laddat hem appen men får det inte att funka, kan inte välja emoji tangentbord ju Blir galen !!!

• H I L L A

LJ2 -- Jag pratade ju om att ev åka med i din bil. Men det är ändrade planer. Jag åker troligtvis inte alls. Jobbar och har inte möjlighet till semester.

Svar på tråden Molo Lagersalg Vår 2011!