-
När stänger de idag måntro??Ocikatten skrev 2011-05-25 19:34:40 följande:Ha, ha, de blir väl utkastade vid stängning??
-
Har någon hört nåt om vad som fanns då?? om det var en bra salg eller en helt outstanding bra :)
By the way, jag kan inte sätta in smileys längre, trycker o trycker men det sker ju inget, är det bara jag el?
-
Hmm undra om det har att göra med att jag har nån ny variant av windows då kanske....är ju inte superhaj på detta heller så jag får klara mig med icke-bild-smileys istället :)Lalalong skrev 2011-05-25 20:00:00 följande:Det funkade bra!
Skumt att det inte funkar för dig Lille Ego -
Själv skickade jag med 4000 till mitt underbara bud. Har ju precis betalt beställningar på zillstar och gosi el va de nu heter för över 4000kr så det fick duga med 4000 till salgen :) Har egentligen inte plats med ett endaste litet plagg i garderoben och nu antar jag att jag har med salg och alla beställningar över 60 stycken på väg hem....dags att flytta till större tror jag..OsynligtSmåkryp skrev 2011-05-25 20:01:36 följande:Mmm, eller hur! Trodde att han skulle muttra lite, men nepp, gott humör imorse.
-
OsynligtSmåkryp skrev 2011-05-25 20:09:14 följande:Haha!
Jag har dragit ned liiiite på shopping senaste veckorna till förmån för salg och idag har jag stålsatt mig och INTE klickat hem ett enda plagg från nån shop. Kan ju vara bra att veta hur mycket jag fick från salgen först. 
Jag får ju lite ryck då o då och tokshoppar som en galning :) och sen kan det komma perioder då jag är lite lugnare, tyvärr är de lugna perioderna sällsynta numera....
Försöker intala mig själv och även sambon att det är ju bra att jag handlar nu en massa när det är bra priser osv för då har jag ju en stor buffert av kläder till hösten vintern då trean kommer och jag kommer gå hemma med FP och dessutom ta ut så lite som möjligt för att spara dagar. Det är nåt jag intalar mig.... :)
-
Haha ja det ska jag komma ihåg :) kan tänka mig att jag får mest smått dock men har dig i åtanke absolut! Är inte mitt absoluta favoritprint, speciellt inte med min kladdis till dotter.Kristyr skrev 2011-05-25 20:26:39 följande:lilla ego> får du ministars plagg kan jag ta dem
-
Haha ja och hur skoj skulle det vara om det fanns :)Kristyr skrev 2011-05-25 20:37:02 följande:svårt att hitta helsvart på molo va?
-
Åh ge oss lite info nu!!!! vad fanns det mycket av?? gjorde ni några fynd?1 och 1 är 3 skrev 2011-05-25 20:41:26 följande:Aldrig smakar donken så bra som efter salg!
-
MejaKiZnic skrev 2011-05-25 21:14:14 följande:
hemma och en underbar dag, mkt fint och roliga fynd. Tack tjejor för en bra dag!Men vad härligt, en som är hemma tidigt och kan lägga upp lite bilder :P
-
Två säckar är bra jobbat!!! såg ut som om det var massa fint därOsynligtSmåkryp skrev 2011-05-25 21:30:38 följande:Jag har sett två säckar till mig på fejjan nu, massa fiiiiiiint!!!