Inlägg från: annie dark |Visa alla inlägg
  • annie dark

Molo Lagersalg Vår 2011!

ngn som har hum om ca priser på lurvjackor?

• annie dark

någon som vet om det blir prishöjning? har en sett prsilista i ngn blogg här på FL, toro ni den fortfarande är aktuell?

• annie dark
    THEA och Grodan skrev 2011-05-20 12:38:37 följande:
    Det har varit samma priser sedan MOLO startade med salg, på förra salgen i höstas var enda skillnaden att dom hade höjt priset på leggings från 50 till 75dkr. Så den stämmer säkert om nu inte MOLO gjort något alldeles radikalt, men det tror jag knappast
    va bra, ska sätta in pengar till mitt shoppingbud så ..............
  • annie dark
    1 och 1 är 3 skrev 2011-05-25 20:55:52 följande:
    Kan vi få komma hem först eller

Är på donken, varvar ner å pratar skit.

Laddar inför lördag
    Ha ha!!!
    Jag jobbar imorgonkväll men kommer springa till datorn en del för att se vad mitt bud hittar. Gaaah!!! Varför bor jag inte i södra Sverige för!!
  • annie dark

h80 är shoppingbud för mig, ngn som ha rhennes nr? jag vill ha lurvar utan luvs men nu blir jag orolig att det kanske inte finns och lurv med luva är ju bättre än ingen lurv eller?

• annie dark
    lillronya skrev 2011-05-26 09:35:12 följande:
    Igår var där mest lurvar utan luva iofs, men det är ju alltid bra att säga till att det är ok med luva också.
    Har inte hennes nr tyvärr.
    Jag vet ................ dumma mej!!
    Tycker iofs de utan luva sitter bättre, luvan åker alltid ner i bak och det blir kallt i nacken.
  • annie dark

Ngn haär som har swedbank och inte hunnit växla men ska åka på lördag?? Kanske kunde kika efter två saker till mig i så fall, givetvis mot betalning.

• annie dark
    Tjollabolla skrev 2011-05-26 09:56:32 följande:
    Ja den gula fick Linda gratis i kassan sen

Jag har buttes nummer och hon åker med h80, ska jag messa henne och säga till om lurvarna?
    JÄTTEGÄRNA!!!!!!!!SUPERTACK!!!
    Gud va gulliga tjejer det finns i dansktråden!
  • annie dark
    LJ2 skrev 2011-05-26 21:48:33 följande:
    wiie!!

vilka?
    Vet inte än, väntar på h80:s bilder.
  • annie dark
    h80 skrev 2011-05-28 22:15:37 följande:
    vi ses kanske imorgon...
    Så det lutar åt att du åker, åller tummarna för att det kanske finns några leggings till mig.
Svar på tråden Molo Lagersalg Vår 2011!