Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Molo Lagersalg Vår 2011!

• ängeln83

Men ÅH, hade precis accepterat det faktum att jag inte kan åka på salg denna gång men huuuuur sugen blir man inte nu då? Nämnde det för sambon just nu och han verkade inte helt omöjlig men jag vet i sjutton hur vi ska få ihop det isf...kan absolut inte åka veckodagarna, enda dagen som möjligtvis skulle kunna funka är lördagen, ingen härifrån som åker då?

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • ängeln83
    1 och 1 är 3 skrev 2011-05-19 17:34:47 följande:
    Var åker du ifrån!? LJ funderar ju på att åka... det är ju norrut... fast kanske fel håll..... Obestämd
    Men skulle inte hon åka på onsdag? Bor i Vaggeryd precis som LJ gör, åkte med henne i höstas.
  • ängeln83
    1 och 1 är 3 skrev 2011-05-19 17:38:08 följande:
    Hon åker onsdag och ev även ner fredag kväll för pölseträff och salg  lördag
    Aha... Fast jag kan inte åka på fredag, sambon är i Västerås då och kommer hem natten mot lördagen, så enda möjliga dag för mej är lördag men det känns ju lite trist att åka ensam
  • ängeln83
    1 och 1 är 3 skrev 2011-05-19 17:46:50 följande:
    Vi åker ju på salgen på lördagen... fast du får isf ta dig till Örkell själv tiiiidigt på morgonen, sen kan du ju åka med oss härifrån
    Det skulle ju iof kunna funka, finns det plats i eran bil då? Isf kan jag ju ställa min bil där. Åka tidigt är jag van vid, sist åkte vi väl runt kl 3 eller nåt
  • ängeln83
    ängeln83 skrev 2011-05-25 14:04:23 följande:
    Oj...nu blev det visst knas. Verkar som jag har lite problem att skriva inlägg, går bara om jag citerar mej själv, skumt.
    Nån som har lust att köpa nåt åt mej på salgen? Inte mycket, typ 2-3 plagg eller så.
  • ängeln83

Vågar man hoppas på lite bilder ikväll tros?
    Lär väl iof dröja isf, typiskt att min klocka ringer 5 imorgon, borde ju försöka komma i säng i tid, men jag är nyfiken. Ångrar djupt att jag inte skickat bud med nån men samtidigt så är min dröm om salg på lördag inte helt nerlagd.

Svar på tråden Molo Lagersalg Vår 2011!