Inlägg från: hallonblomma |Visa alla inlägg
  • hallonblomma

Molo Lagersalg Vår 2011!

1 och 1 är 3 skrev 2011-05-25 07:04:37 följande:
    Jag med dej Busbellan...

Ont som sjutton i huvudet idag!?
    Jag tar med panodil till oss. Tror du vi behöver regnkläder?
  • hallonblomma

Flock, jag funderar på att ta med kaffe och vad jag vet så är det bara du och jag i bilen som dricker det. Men du har väl mjölk i om jag inte minns fel va? Vill du jag ska fylla en termos så du själv fixar en mugg och mjölk?

• hallonblomma
    Flock skrev 2011-05-25 07:52:35 följande:
    En kopp räcker till mig!

Hoppas de har satt fram toa denna gången!!! Klarar mig inte utan!!!!!
    Det är nackdelen med kaffe. Annars får vi ta buskarna Cool Jag fixar termosen direkt Glad
  • hallonblomma
    lillronya skrev 2011-05-25 07:53:11 följande:
    Wooohoooo idag är det dax!
    Nu ska jag köra och lämna barnen.
    Glömmer inte mig sen va ;)
  • hallonblomma
    Flock skrev 2011-05-25 07:59:41 följande:
    Sist blev de sura när vi frågade om toa.. Kan faktiskt inte förstå att de missar att ta dit toa med tanke på köerna..
    När jag var med för 1,5 år sen så fanns det en bajamaja utanför. Trist om dom har skippat det :(
  • hallonblomma
    Flock skrev 2011-05-26 10:05:54 följande:
    Mamma T:
    Hittade så fint till dig! MEN så
    vände någon upp och ner på min kasse och alla saker förvann och
    jag blev jättestressad när jag försökta få tag i alla mina saker igen
    +
    alla andra som började dra i högarna, innan jag o hallon hann stoppa dem..

Nu när jag kom hem såg jag att ena klänningen är i fel storlek, så jag måste fått
    med mig en annan slängklänning istället för den jag hade plockat till dig.
    I ett annat plagg sitter larmet kvar men där kan du klippa av lappen, om du inte får bort larmet.
    Jätteledsen att det inte blev rätt storlek
    Men det var verkligen koas...
    Kan bara instämma. Det var kaos innan vi fick letat upp sakerna som var borta. Mest synd var det för din fina overall som dom norpat  

• hallonblomma
    Lilla Ego 07 skrev 2011-05-26 10:54:54 följande:
    Va det danskarna som bråkade???

Någon som har koll på vad smultronflickan hittade för gobitar
    Vet inte vilka det var. Vi hade lämnat våra påsar hos dom andra för att kolla lite till, jag hade min ryggsäck bredvid samt lagt min jacka över, flocks stod bredvid min. Dom andra som satt kvar vände bort blicken nån minut och på den tiden hade någon/några vänt upp och ner på våra påsar och tömt innehållet huller om buller. Lite på golvet, lite i lådorna. Så vi fick stoppa både personal och folk som ville rota tills vi hade hittat det mesta av våra grejor igen.
  • hallonblomma

Åh så sned jag blir. Försöker ladda upp bilder men det bara hänger sig hela tiden

• hallonblomma
    lillronya skrev 2011-05-27 09:46:06 följande:
    Äh ta med vad du vill.

Jag har ett litet anfall här nu eftersom en av de som har handlat av mej och skulle betala idag har "ångrat" sej.
    Allstå minskades min redan skrala kassa rejält.
    Men det ordnar sej nog.
    Annars får jag ha roligt tillsammans med er andra bara.
    Men fyyyy
  • hallonblomma

Fyyy vad jag är avis på er som ska åka en runda till Flört Men jag får spara dom pengarna som jag fick över till hösten...om jag får ledigt från jobbet så jag kan följa med...
    Ångrar vissa saker som jag sållade bort då jag trodde det skulle bli dyrare...räknade inte med att få nån rabatt men fick lite upptäckte jag när jag kollade kvittot sen

Ha så trevligt ikväll hos Ronya! Själv jobbar jag i Hbg och förhoppningsvis ska jag tjäna lite pengar. 

Svar på tråden Molo Lagersalg Vår 2011!