• Tjollabolla

Molo Lagersalg Vår 2011!

Nu är det snart dax igen flickor! Det som vi alltid längtar efter; SALG!

Molos lagersalg brukar hållas i hamnen i Köpenhamn, nån gång i november. Datum kommer ca en vecka innan. Så mer info kommer!

♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lia 12/2 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-05 15:21
    Nån gång i MAJ/JUNI ska det stå såklart, inte november!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-01 21:24
    BILDTRÅD!
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m58694249.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-19 14:03
    ÄNTLIGEN FLICKOR!!!!!!!!!!!!!

LAGERSALG

molo kids holder stort lagersalg
    baby & børnetøj 0-12 år

- kollektionsprøver
    - fotoprøver
    - lagerrester

onsdag den 25. maj, kl. 14.00-21.00
    torsdag den 26. maj, kl. 14.00-20.00
    fredag den 27. maj, kl. 14.00-18.00
    lørdag den 28. maj, kl. 10.00-17.00
    søndag den 29. maj, kl. 10.00-16.00

Adresse:

KULTURHUSET DOCKEN, FÆRGEHAVNSVEJ 35,
    2100 KØBENHAVN Ø
    (For enden af vejen lige før Baltikavej)

Vi bor 15-20 minutters gang fra Nordhavn station.
    Linie 26 (færgehavn nord) kører til døren på hverdage.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-19 14:18
    KÖRTRÅD!
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m59042493.html
  • Svar på tråden Molo Lagersalg Vår 2011!
  • Duntoffla
    Lalalong- Vad kul att du kommer iväg!

Lillronya- finns det ngn bra matbutik i närheten av dig eller ska man hitta någon annan på vägen? Måste ju köpa med oss lite mat till matsäck dagen efter och något till mig imorgon kväll. (måste ha ngt annat än pizza) 
  • Ocikatten
    Duntoffla skrev 2011-05-26 14:22:17 följande:
    Lalalong- Vad kul att du kommer iväg!

Lillronya- finns det ngn bra matbutik i närheten av dig eller ska man hitta någon annan på vägen? Måste ju köpa med oss lite mat till matsäck dagen efter och något till mig imorgon kväll. (måste ha ngt annat än pizza) 
    Finns Coop och ICA i hyfsad storlek!
  • Lalalong

Ja, jag är jätteglad! 

MEN, han har nu erkänt att han egentligen inte är speciellt sugen på Zoo utan det var mest för att jag skulle slippa åka själv och så. Han vet hur tråkigt jag tycker detta med flytten är så det var mest för att pigga upp mig! Men han följer med på söndag

Nu är det dock så att jag och en kompis skulle stå på loppis i Lund i morgon men vädret ser inte så lovande ut. Så kanske det inte blir nåt och då kan jag ju åka på lördag istället så jag får träffa några av er roliga! Om Mattias ändå inte nödvändightvis vill med menar jag

Hur ser det ut inför lördag? Finns det någon ledig plats någonstans...?  

Klara 060504, Alva 100117
  • Everlonn
    Lalalong skrev 2011-05-26 14:31:49 följande:
    Ja, jag är jätteglad! 

MEN, han har nu erkänt att han egentligen inte är speciellt sugen på Zoo utan det var mest för att jag skulle slippa åka själv och så. Han vet hur tråkigt jag tycker detta med flytten är så det var mest för att pigga upp mig! Men han följer med på söndag

Nu är det dock så att jag och en kompis skulle stå på loppis i Lund i morgon men vädret ser inte så lovande ut. Så kanske det inte blir nåt och då kan jag ju åka på lördag istället så jag får träffa några av er roliga! Om Mattias ändå inte nödvändightvis vill med menar jag

Hur ser det ut inför lördag? Finns det någon ledig plats någonstans...?  
    Japp men från malmö..Men tar du dig dit så kan du åka i vår bil  
    Mamma till N -95 och Bus -07
  • Lalalong
    Everlonn skrev 2011-05-26 14:33:18 följande:
    Japp men från malmö..Men tar du dig dit så kan du åka i vår bil  
    Ja, till Malmö tar jag mig lätt ju!

Men jag vet inte hur det blir förrän mitt på dagen i morgon! Jag har ju lovat bort mig på loppis först och främst, så är vädret okej så får jag åka på det!
    Vi skulle höras av mitt på dagen och bestämma slutgiltigt, så kan du vänta så länge med besked så hör jag av mig i morgon!!  
    Klara 060504, Alva 100117
  • Everlonn
    Lalalong skrev 2011-05-26 14:36:23 följande:
    Ja, till Malmö tar jag mig lätt ju!

Men jag vet inte hur det blir förrän mitt på dagen i morgon! Jag har ju lovat bort mig på loppis först och främst, så är vädret okej så får jag åka på det!
    Vi skulle höras av mitt på dagen och bestämma slutgiltigt, så kan du vänta så länge med besked så hör jag av mig i morgon!!  
    Ja, det verkar ju inte precis flockas av potenciella salgåkare så Ev, Butte och Ev Flock men det finns ju ändå en plats ledig om båda vill åka med

Mamma till N -95 och Bus -07
  • Älskade Moa

JAg är så sugen på att åka!! Avis på er andra

*Såra mig hellre med en sanning än göra mig lycklig med en lögn*
  • Flock
    Everlonn skrev 2011-05-26 14:40:22 följande:
    Ja, det verkar ju inte precis flockas av potenciella salgåkare så Ev, Butte och Ev Flock men det finns ju ändå en plats ledig om båda vill åka med
    Jag funderar och funderar på hur jag ska få ihop detta. Vet du ungefär hur dax ni kan tänkas passera Hörby??
    Vill inte besittande där, för länge. Någon timme tycker jag är okey men skulle det bli fyra timmar, så tror jag det blir lite jobbigt.
    Vet ju att det är svårt att säga en tid men du/ni har väl åkt några lördagar, så kanske kanske du vet....
    De som går sin egen väg behöver ingen karta.
Svar på tråden Molo Lagersalg Vår 2011!