• Tjollabolla

    Molo Lagersalg Vår 2011!

    Nu är det snart dax igen flickor! Det som vi alltid längtar efter; SALG!

    Molos lagersalg brukar hållas i hamnen i Köpenhamn, nån gång i november. Datum kommer ca en vecka innan. Så mer info kommer!

    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lia 12/2 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-05 15:21
    Nån gång i MAJ/JUNI ska det stå såklart, inte november!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-01 21:24
    BILDTRÅD!
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m58694249.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-19 14:03
    ÄNTLIGEN FLICKOR!!!!!!!!!!!!!

    LAGERSALG

    molo kids holder stort lagersalg
    baby & børnetøj 0-12 år

    - kollektionsprøver
    - fotoprøver
    - lagerrester

    onsdag den 25. maj, kl. 14.00-21.00
    torsdag den 26. maj, kl. 14.00-20.00
    fredag den 27. maj, kl. 14.00-18.00
    lørdag den 28. maj, kl. 10.00-17.00
    søndag den 29. maj, kl. 10.00-16.00

    Adresse:

    KULTURHUSET DOCKEN, FÆRGEHAVNSVEJ 35,
    2100 KØBENHAVN Ø
    (For enden af vejen lige før Baltikavej)

    Vi bor 15-20 minutters gang fra Nordhavn station.
    Linie 26 (færgehavn nord) kører til døren på hverdage.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-19 14:18
    KÖRTRÅD!
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m59042493.html
  • Svar på tråden Molo Lagersalg Vår 2011!
  • MeAndMyGirls

    Hej! Ny här men jag bara undrar, är salgen öppen för alla eller behövs det någon inbjudan eller dylikt. Har hört talas om den men aldrig varit där. Brukar det vara väldigt mycket folk så det är svårt att få tag på plagg? Hade varit kul att åka dit, håller koll på tråden så kanske man kan få reda på när den är :)

  • Busbellan
    MeAndMyGirls skrev 2011-05-02 00:27:11 följande:
    Hej! Ny här men jag bara undrar, är salgen öppen för alla eller behövs det någon inbjudan eller dylikt. Har hört talas om den men aldrig varit där. Brukar det vara väldigt mycket folk så det är svårt att få tag på plagg? Hade varit kul att åka dit, håller koll på tråden så kanske man kan få reda på när den är :)
    Ja, den är öppen för alla och ja det brukar vara mycket folk

    inns massvis med kläder! Dock kan det vara svårt att få tag på speciella plagg om man önskar sig det
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Tezz80

    Farligt att hitta hit, kollade in i bildtråden och skulle vara grymt kul att åka på. Förstår att priserna är bra, men hur bra?

  • na96gen

    en liten fråga till er som varit på salg
    Jag och maken funderar på att åka för första gången dock får vi ej barnvakt så ...
    går det att ta med barnen in på salgen... eller bör de hitta på något annat under tiden jag är där inne ? Solig
    barnen är 0 år (åker bärsele) 4 år och 6 år gamla ..

  • lillronya
    Tezz80 skrev 2011-05-02 07:50:26 följande:
    Farligt att hitta hit, kollade in i bildtråden och skulle vara grymt kul att åka på. Förstår att priserna är bra, men hur bra?
    suits för 125, baby body byxor 75, juniortröjor 125.
    Allt i danska kr.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • lillronya
    na96gen skrev 2011-05-02 08:14:35 följande:
    en liten fråga till er som varit på salg
    Jag och maken funderar på att åka för första gången dock får vi ej barnvakt så ...
    går det att ta med barnen in på salgen... eller bör de hitta på något annat under tiden jag är där inne ? Solig
    barnen är 0 år (åker bärsele) 4 år och 6 år gamla ..
    Jag skulle inte ta med barnen dit.
    Det är en massa folk där och inte det minsta barnvänligt.
    Det GÅR att göra det, men det är mest trist och jobbigt för de.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • 1 och 1 är 3

    Godmorgon brudar!

    Jag har inatt drömt om salgen! OM denna drömmen är sann så har vi en helt galen resa framför oss!

    I korta drag.... Vi packade in oss i Ronyas Crysler, drog söderut, stannade till i Östra som "vanligt" pch skulle plocka upp 2 pers där. Flock va i tid men var sjutton va Ika!? Ringde och ringde men inget svar. 15 minuter efter utsatt tid började vi få smått panik, Vi måste ju hinna fram INNAN smultron och gänget

    Vi kör, struntar i Ika, hon får skylla sej själv om hon inte kan passa tiden, snälla kompisar va Iaf, efter ett par km på E4a, så kommer hon i sin fina lilla beetle. I typ 190 och blåser om oss.... lite längre fram står hon i vägkanten, utklädd till en liftande clown med en STOR skylt,    -------> SALG



    Man blir visst lite galen i salg tider


    080826 - Puma Teolin < truckerfrun.blogspot.com >
  • lillronya
    1 och 1 är 3 skrev 2011-05-02 09:04:22 följande:
    Godmorgon brudar!

    Jag har inatt drömt om salgen! OM denna drömmen är sann så har vi en helt galen resa framför oss!

    I korta drag.... Vi packade in oss i Ronyas Crysler, drog söderut, stannade till i Östra som "vanligt" pch skulle plocka upp 2 pers där. Flock va i tid men var sjutton va Ika!? Ringde och ringde men inget svar. 15 minuter efter utsatt tid började vi få smått panik, Vi måste ju hinna fram INNAN smultron och gänget

    Vi kör, struntar i Ika, hon får skylla sej själv om hon inte kan passa tiden, snälla kompisar va Iaf, efter ett par km på E4a, så kommer hon i sin fina lilla beetle. I typ 190 och blåser om oss.... lite längre fram står hon i vägkanten, utklädd till en liftande clown med en STOR skylt,    -------> SALG



    Man blir visst lite galen i salg tider
    ASG
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • na96gen
    lillronya skrev 2011-05-02 08:17:14 följande:
    Jag skulle inte ta med barnen dit.
    Det är en massa folk där och inte det minsta barnvänligt.
    Det GÅR att göra det, men det är mest trist och jobbigt för de.
    tack för ärligt svar {#emotions_dlg.flower}
    vi får fundera vad de kan göra under tiden så får jag och lillfisen handla ....
    Antar att man är där inne några timmar ... eller hur
  • lillronya
    na96gen skrev 2011-05-02 09:26:19 följande:
    tack för ärligt svar {#emotions_dlg.flower}
    vi får fundera vad de kan göra under tiden så får jag och lillfisen handla ....
    Antar att man är där inne några timmar ... eller hur

    Ja man är där några timmar.


    Mååånga timmar om man åker med pölsegänget här.


    Vilken dag tänker du åka dit?


    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
Svar på tråden Molo Lagersalg Vår 2011!