• Tjollabolla

Molo Lagersalg Vår 2011!

Nu är det snart dax igen flickor! Det som vi alltid längtar efter; SALG!

Molos lagersalg brukar hållas i hamnen i Köpenhamn, nån gång i november. Datum kommer ca en vecka innan. Så mer info kommer!

♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lia 12/2 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-05 15:21
    Nån gång i MAJ/JUNI ska det stå såklart, inte november!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-01 21:24
    BILDTRÅD!
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m58694249.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-19 14:03
    ÄNTLIGEN FLICKOR!!!!!!!!!!!!!

LAGERSALG

molo kids holder stort lagersalg
    baby & børnetøj 0-12 år

- kollektionsprøver
    - fotoprøver
    - lagerrester

onsdag den 25. maj, kl. 14.00-21.00
    torsdag den 26. maj, kl. 14.00-20.00
    fredag den 27. maj, kl. 14.00-18.00
    lørdag den 28. maj, kl. 10.00-17.00
    søndag den 29. maj, kl. 10.00-16.00

Adresse:

KULTURHUSET DOCKEN, FÆRGEHAVNSVEJ 35,
    2100 KØBENHAVN Ø
    (For enden af vejen lige før Baltikavej)

Vi bor 15-20 minutters gang fra Nordhavn station.
    Linie 26 (færgehavn nord) kører til døren på hverdage.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-19 14:18
    KÖRTRÅD!
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m59042493.html
  • Svar på tråden Molo Lagersalg Vår 2011!
  • Everlonn
    Flock skrev 2011-05-27 13:51:03 följande:
    Phu,jag måste låtit väldigt desperat men banken lät mig växla lite pengar till. Konstigt, att det gick bra idag, när jag absolut inte fick växla förra veckan utan att ha bokat först...

Everlonn: Hur mycket pengar vill du ha och vill du ha dem?? I hand eller på konto??

Var dumpar ni mig i Hörby?? Mannen har ju ingen mobil, så allt måste planeras idag, så får jag hoppas att jag kan få kontakt med honom på något sätt, så han får reda på hur dax jag kommer iaf...
    Öhh inte en aning Oci ska ju ha för bizen och vad resten går på få maken räkna ut Jag vet inte ens vart du ska kliva på Litar på att Lillronya vet Så hänger vi efter henne

Jag kan inte Hörby så säg du nån plats så tar vi gpsen till hjälp att hitta dit  
    Mamma till N -95 och Bus -07
  • Flock
    Everlonn skrev 2011-05-27 13:57:04 följande:
    Öhh inte en aning Oci ska ju ha för bizen och vad resten går på få maken räkna ut Jag vet inte ens vart du ska kliva på Litar på att Lillronya vet Så hänger vi efter henne

Jag kan inte Hörby så säg du nån plats så tar vi gpsen till hjälp att hitta dit  
    Okey..

Jag känner inte till Hörby heller. Det enda jag vet är att de har en rondell men det är kanske inte så bra att släppa mig där utifall de skulle ha många rondeller...

OCI: Kan du skåne i Hörby oxå??? Vet du något bra ställe??
    De som går sin egen väg behöver ingen karta.
  • Busbellan
    Pepper79 skrev 2011-05-27 13:25:00 följande:
    Det är ju helt galet vad olika leggingsen är i stl. De svarta med silvriga prickar jag köpte i stl 104 är lika små som 98:or. Måste nog köpa ett par i 110 i så fall.
    Men oj är de så små, har inte kollat närmre på hur de är, det måste jag nog göra
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Buttelina
    Busbellan skrev 2011-05-27 14:13:03 följande:
    Men oj är de så små, har inte kollat närmre på hur de är, det måste jag nog göra
    ja man kan inte titta på strl lappen på molo salg haha mina regnbåge märkta 116 är eg 122 och mina dock hus märkta 116 är större än 116 vi har hemma,
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan bellaobia.blogspot.com/
  • Busbellan

Nu känner jag mig i alla fall laddad för kvällen och morgondagen
    Jag och Ella tog oss en tupplur i soffan, det är väl sånt man ska unna sig på sina lediga dagar

Mamma till Nora, August och Ella
  • Ocikatten
    Flock skrev 2011-05-27 14:06:27 följande:
    Okey..

Jag känner inte till Hörby heller. Det enda jag vet är att de har en rondell men det är kanske inte så bra att släppa mig där utifall de skulle ha många rondeller...

Kanske Ringsjöstrand? Ett hotell precis vid Ringsjön, första avfarten. Kolla på eniro och se om det känns bra/lätt att hitta till?
  • Everlonn
    Flock skrev 2011-05-27 14:06:27 följande:
    Okey..

Jag är hos lillRonya ikväll så skriv vad ni kommer fram till så får jag uppdatera mig där

Mamma till N -95 och Bus -07
  • Flock
    Ocikatten skrev 2011-05-27 14:19:35 följande:
    Kanske Ringsjöstrand? Ett hotell precis vid Ringsjön, första avfarten. Kolla på eniro och se om det känns bra/lätt att hitta till?
    Vet du om det finns någon samåkningsplats vid väg E 22 och väg 13?? Mannen i huset bör väl komma från Höör.
  • Flock
    Ocikatten skrev 2011-05-27 14:19:35 följande:
    Hur mycket vill du ha för brobizz. Ska försöka ha lite jämna pengar med mig...
Svar på tråden Molo Lagersalg Vår 2011!