-
Jag har några att handla till så du blir inte sysslolös1 och 1 är 3 skrev 2011-05-26 20:20:01 följande:Jag har typ 1200 "bara" men har tagit på mej att shoppa lite till norrlänningarna så jag får nog att göra iaf
-
Ja den var verkligen skitfin!ängeln83 skrev 2011-05-26 20:33:30 följande:Och herregud vad fin den orange luven med rosa kantband var *DREGGEL*Toppen!Pepper79 skrev 2011-05-26 20:45:27 följande:kan också hjälpa till, säg till bara
Everlonn- ska jag ta biz med eller inte? Såg att det kanske löste sig? -
Ok, då lämnar jag den hemma. Ju färre saker med desto bättreEverlonn skrev 2011-05-26 20:56:05 följande:Verkar inte som det behövs
Men tack för erbjudandet!
Tycker att det är bäst att du köper lite till så inte barnen får gå naknaLilla Ego 07 skrev 2011-05-26 20:55:16 följande:En fråga, är man galen om man skickar med ännu ett bud pengar för mera salgshoping när man redan har ett stoort paket på väg hem?? :)
-
Nu är det dags att hoppa i säng så man orkar med körningen imorgon.
Ser en del av er då!
Go natt!
-
Solo- jo spets tröjor fanns! Men inte just gemstones.du har en del såna med spets. Inga filtar dock. Eller ett par som försvann fort
Butte- inte cerise kant band utan rätt ljus rosa. -
Noel kommer bli fin i den tror jag
-
Jag hoppas att du blir nöjd. Det var inte helt lätt då det var dåligt utbud. Lea får stor växa låda då det inte fanns något i 74-86
-
Bubblan- hur kan du ha missat denna tråd???
Hittade fint till Lea i 92 men knappt i storlekarna under. Vet iofs inte ens vad jag har köpt haha
På bebissidan var det skralt med bodys och suits
-
Tror du kommer bli nöjd.
Tveksam om jag kommer kunna åka i höst med jobb och så. Hoppas! -
Bubblan- du
förhoppningsvis solo också. Missar lite inlägg nu via iphonen
Solo- till Milla en rosa m lila kantband och till Freja en overall, turkos med rosa kantband