Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Molo Lagersalg Vår 2011!

Busbellan skrev 2011-05-01 22:00:52 följande:
    Så nu har jag varit duktig och slängt upp ett gäng auktione rpå tradera.
    Vet inte om det var modigt eller bara dumt att sätta 1-kroners utrop
    Men lite pengar ska man förhoppningsvis få in
    Jag testar på FB ett dygn sen jäklar ska jag göra samma sak!!!
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lia 12/2 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    na96gen skrev 2011-05-02 14:27:02 följande:
    ja det skulle ju vara toppen . .de älskar djur Glad
    Vi gillade verkligen zoo i Köpenhamn så det är ett bra förslag! lätt att ta buss dit med från Tågstationen. Annars ligger ju Tivoli mitt inne i stan, oxå en hit
  • Tjollabolla
    Aurora Borealis skrev 2011-05-02 23:04:01 följande:
    2 timmar innan!! När brukar de öppna? Tänker om de öppnar 9 så är ni där 7, när kör ni hemmifrån då!?!?
    lillronya skrev 2011-05-02 20:02:16 följande:
    Var åker ni ifrån?
    Vi kör från Helsingborgs området, så vi har ju inte så långt. Tänker ungefär 1,5 - 2 timmar. Får kolla upp lite nogrannare, men det brukar ta ca 1,5 när vi ska till Falsterbo så nåt sånt borde ju stämma.
    Hehe! På lördagar brukar dom väl öppna 10, vi var där halv åtta en gång... Då körde vi från Örkelljunga där ett stort gäng hade "sovit" natten innan... Tror vi körde vid fem på morgnen En del av charmen Fast onsdagar brukar dom inte öppna förrän 14 så då blir det inte så tidigt.
  • Tjollabolla

Jag drömde med om SALG inatt. Jag & Lilronya skulle flyga dit. Å jag är sååå flygrädd så jag hyperventilerade och hade världens panik, fick utslag i hela ansiktet och lilronya tryckte i mig massa öl och sa att det skulle hjälpa och att det var värt det för Molo När vi sen kom till salgen var jag kalas-packad och alla pölsetanter fick shoppa åt mig istället och jag kom bara hem med massa skit och hade gjort av med massa pengar

Som sagt, man blir KNÄPP i salg tider

• Tjollabolla
    lillronya skrev 2011-05-03 14:00:19 följande:
    Hahahahaha lovar att ta med öl till dej om vi åker samma dag. Även om vi inte flyger dit.
    Eller hoppas på pölseträff föresten.
    Flyga dit känns lite onödigt va  
    Pölseträff hade sannerligen varit roligt, vi hade verkligen kul sist! Vem minns inte Rut liksom...
  • Tjollabolla

Lalong; Ja, jag ska iaf FÖRSÖKA åka en onsdag, men jag behöver ju barnvakt då med. Eller så får sambon ta pappadag helt enkelt . Ja hon kan absolut få paxa en plats! Sååå synd att du inte kan onsdagen! Verkligen! Tycker vi börjat få rutin på vårt salgande ju

Sist gjorde jag som så att jag skrev ner vad jag hade hemma och i vilka storlekar, det var skiiitbra! Jag blir så osäker när jag står där vad jag har hemma och vilka storlkar jag har klänningar och grejor i . Annars ingen plan, stösta planen inför denna salgen är att få tag på en tjock-filt. Det MÅSTE jag få hjälp med! Dockhusen eller då gäääärna den som Butte hittade på OTT. Lia vill endast ha sin dockhusfilt och den är snart uppsliten ju! Hon kan inte sova utan den... Så det är prio 1. Annars är det mest babyklänningar och t-shirts till Milo. Gärna kläder till Lia i storlek 86, har ingenting i den storleken och jag antar att det är dax för den till hösten/vintern...

• Tjollabolla
    KossanMuu skrev 2011-05-04 19:07:17 följande:
    kan man ta sig dit med tåg eller buss eller är det bil som gäller?
    Jag tror man kan ta tåg till Köpenhamn och sen buss, sen får man gå en liten bit. Har aldrig gjort det, men finns en hel del som har! Så det funkar absolut.
  • Tjollabolla

Nu har jag spanat runt lite och på TS verkar danskorna tro på start den 25:e. Kollar man i andr danska forum så dyker den 25;e upp lite härochvar med... Bara gissningar, men ja, jag tror på danskorna. Å smultron

Svar på tråden Molo Lagersalg Vår 2011!