Molo Lagersalg Vår 2011!
Vet inte om det var modigt eller bara dumt att sätta 1-kroners utrop

Men lite pengar ska man förhoppningsvis få in
Jag drömde med om SALG inatt. Jag & Lilronya skulle flyga dit. Å jag är sååå flygrädd så jag hyperventilerade och hade världens panik, fick utslag i hela ansiktet och lilronya tryckte i mig massa öl och sa att det skulle hjälpa och att det var värt det för Molo När vi sen kom till salgen var jag kalas-packad och alla pölsetanter fick shoppa åt mig istället och jag kom bara hem med massa skit och hade gjort av med massa pengar
Som sagt, man blir KNÄPP i salg tider
Lalong; Ja, jag ska iaf FÖRSÖKA åka en onsdag, men jag behöver ju barnvakt då med. Eller så får sambon ta pappadag helt enkelt . Ja hon kan absolut få paxa en plats! Sååå synd att du inte kan onsdagen! Verkligen! Tycker vi börjat få rutin på vårt salgande ju
Sist gjorde jag som så att jag skrev ner vad jag hade hemma och i vilka storlekar, det var skiiitbra! Jag blir så osäker när jag står där vad jag har hemma och vilka storlkar jag har klänningar och grejor i . Annars ingen plan, stösta planen inför denna salgen är att få tag på en tjock-filt. Det MÅSTE jag få hjälp med! Dockhusen eller då gäääärna den som Butte hittade på OTT. Lia vill endast ha sin dockhusfilt och den är snart uppsliten ju! Hon kan inte sova utan den... Så det är prio 1. Annars är det mest babyklänningar och t-shirts till Milo. Gärna kläder till Lia i storlek 86, har ingenting i den storleken och jag antar att det är dax för den till hösten/vintern...
Men tror ni verkligen det kan va redan den 18?? Isf väntar jag till lördagen för då har BB kommit
Nu har jag spanat runt lite och på TS verkar danskorna tro på start den 25:e. Kollar man i andr danska forum så dyker den 25;e upp lite härochvar med... Bara gissningar, men ja, jag tror på danskorna. Å smultron