Molo Lagersalg Vår 2011!

Vart kan man se shoppingen???
Åh jag har en kaninkappa här hemma som väntar på lilla L, så underbar är den! men får se när hon kan ha den dock för det är 98 och hon är ju en liten skit

Vart kan man se shoppingen???
Åh jag har en kaninkappa här hemma som väntar på lilla L, så underbar är den! men får se när hon kan ha den dock för det är 98 och hon är ju en liten skit
Flock skrev 2011-05-26 10:45:10 följande:Åh jag fick rapport från finaste smultronflickan om att det fanns maaaaaasor av fint i mitt paket hon skulle skicka till mig :) Blir så glad!!

En fråga, är man galen om man skickar med ännu ett bud pengar för mera salgshoping när man redan har ett stoort paket på väg hem?? :)
Med tanke på att alla säger att det var så då¨ligt utbud så har ni ju hittat fina gobitar allihopa ju!! Superfin shopping att kolla på
Det ska jag absolut göra :) Dock kan jag tro att det lär ta ett tag för den lär väl vara lite stor för Ella nu också :)
Åh vad jag längtar efter att få min laddning från smultronflickan! Lovades massa knapptröjor och leggings, det kommer bli kärlek det!