Inlägg från: Ocikatten |Visa alla inlägg
  • Ocikatten

Molo Lagersalg Vår 2011!

Flock skrev 2011-05-23 13:16:52 följande:
    Ja! Men jag är tacksam att man kan köpa "lite" danska kläder till honom. JAg är fruktansvärt trött på tex HM spindelmannen och star Wars. Inget som passar min kille.
    Nope, inget sånt här heller faktiskt - har nog enbart danskt i garderoben förutom NS... *tänker efter*
    Spindelmannen får härja fritt i pyjamaslådan istället!
  • Ocikatten
    Busbellan skrev 2011-05-23 14:44:30 följande:
    Hej på er
    Bara två dygn kvar sen är vi där inne!!
    Ja, ja för VISSA...
  • Ocikatten

Ha det så gött nu i morgon tjejer! Önskar er härlig shopping!! {#emotions_dlg.flower}
    Och missa sen inte att visa upp MASSOR av fynd när ni kommer hem - glöm bort det där med att gå och lägga er efter en lååång dag...

• Ocikatten
    MammaT skrev 2011-05-25 19:24:20 följande:
    ja undrar om dom är kvar i lokalen eller om de börjat gå mot kassorna
    Ha, ha, de blir väl utkastade vid stängning??
  • Ocikatten
    Lalalong skrev 2011-05-25 19:44:58 följande:
    Hehe... Ja, det kan vara någon timme kvar innan dom behagar asa sig ur lokalen
    Är ju nyfiken i en strut så jag smsade Lillronya och de är på väg från Danmark nu, nästan slut på pengar. Så jag antar det varit en bra dag?!?
  • Ocikatten
    MammaT skrev 2011-05-25 20:00:14 följande:
    skoj fast det tar ju lite tid innan de är hemma fast de kunde ju hoppa över mcdonaldsen
    Fast de är väl fara å färde annars med bilkörningen om de inte får i sig lite energi - antar de koncentrerat sig på annat än äta under dagen! Drömmer
  • Ocikatten
    1 och 1 är 3 skrev 2011-05-25 20:41:26 följande:
    Aldrig smakar donken så bra som efter salg!
    *gilla*
  • Ocikatten
    Duntoffla skrev 2011-05-26 14:22:17 följande:
    Lalalong- Vad kul att du kommer iväg!

Lillronya- finns det ngn bra matbutik i närheten av dig eller ska man hitta någon annan på vägen? Måste ju köpa med oss lite mat till matsäck dagen efter och något till mig imorgon kväll. (måste ha ngt annat än pizza) 
    Finns Coop och ICA i hyfsad storlek!
  • Ocikatten
    Everlonn skrev 2011-05-26 19:53:04 följande:
    Jättegärna! Just in case
    Ang biz så har både jag och Lalalong så antingen parkerar hon eller jag sin rumpa i din bil så du klarar dig!
Svar på tråden Molo Lagersalg Vår 2011!