Inlägg från: 1 och 1 är 3 |Visa alla inlägg
  • 1 och 1 är 3

Gokväll!

Hemma från jobbet nu, ringde min frisör innan idag för en akut tid... dessvärre hade hon ingen som passade förrän nästa måndag... känns som evigheter dit! Och hon hann inte färga och grejja då heller... Liiite ledsen blev jag allt. Baksidan av att jobba 80 %

080826 - Puma Teolin < truckerfrun.blogspot.com >
  • 1 och 1 är 3
    Duntoffla skrev 2011-05-19 16:18:58 följande:
    Det som kan hända är om Preggi inte åker med, då vet jag inte om jag kommer köra. Men jag hoppas på henne  

Lillronya och 1 och 1 är 3 surrade också om lördagen men vi måste väl troligen ta flera bilar i alla fall. *rörigt* 
    Du har fattat rätt, vi vill oxå åka lördag men vi har ju pratat om pölseträff.... Det går kanske fler bilar, nu kan vi ju börja planera på riktigt

Vilka kommer till Örkell på fredag!?!?
  • 1 och 1 är 3
    Duntoffla skrev 2011-05-19 16:55:55 följande:
    Ja, om vi är många får vi fixa till det så att vi åker mest ekonomiskt så vi inte är 2 pers i varje bil

Vet du om Lillronya kan ta bussen? Eller hur hade ni från början tänkt er att åka på lördagen?

Jag och Preggi (om hon nu kan) kommer till Örkell på fredag  
    Vi kör en bil, härifrån går inga bussar Eller jo, de gör de ju men man måste ju byta och klabba då... Så vi kör bil! Fyller norrifrån som "vanligt" och planerar efter vilken väg folk tar tillbaka. Ev kommer Smultron och Stormis oxå men dom kör ju e6an hem och inte härom... Men som sagt, jag och Ronya på lördag! Vem som kör och vilken bil vert jag inte. Hon har ju en buss
  • 1 och 1 är 3
    Duntoffla skrev 2011-05-19 17:09:09 följande:
    Menar ju Lillronyas "buss" och inte vanliga bussar
    Aha! Är vi så många så tar vi den, annars hittar vi någon annan bil. Jag måste lämna min hemma men i västa fall kör hon och jag Kia Bilar ni ner eller?
  • 1 och 1 är 3
    Duntoffla skrev 2011-05-19 17:30:36 följande:
    Ja, OM Preggi ska med. Vet inte om jag är sugen på 140 mil själv.

Usch vad rörigt det blir med allt. Kanske lättare att se hur många människor som ska åka från respektive plats och så utgår vi därifrån? 
    Låter som ett bra alternativ! Tycker inte att vi planerar lördagen förrän vi ve hur många som finns i Örkell från start.
  • 1 och 1 är 3
    ängeln83 skrev 2011-05-19 17:32:18 följande:
    Men ÅH, hade precis accepterat det faktum att jag inte kan åka på salg denna gång men huuuuur sugen blir man inte nu då? Nämnde det för sambon just nu och han verkade inte helt omöjlig men jag vet i sjutton hur vi ska få ihop det isf...kan absolut inte åka veckodagarna, enda dagen som möjligtvis skulle kunna funka är lördagen, ingen härifrån som åker då?
    Var åker du ifrån!? LJ funderar ju på att åka... det är ju norrut... fast kanske fel håll..... Obestämd
Svar på tråden Molo Lagersalg Vår 2011!