Molo Lagersalg Vår 2011!

Fanns det mkt lurvar och sånt?

Åhh fyy vad nycket fint ni handlat   Man blir ju SÅ sugen på att gräva runt i högarna där
  Man blir ju SÅ sugen på att gräva runt i högarna där  

Åååh ni som ska salga med Dunis imorgon bara måååste knipa en kattfilt och ge till henne (alltså till mig  ) om ni ser en
 ) om ni ser en   Och ja, ser ni andra gobitar som ni känner att Milla eller Freja bara måste ha så kan ni ju langa vidare till henne med
  Och ja, ser ni andra gobitar som ni känner att Milla eller Freja bara måste ha så kan ni ju langa vidare till henne med   

Oh vad spännande det ska bli att höra vad som finns på salgen idag! Ni som var igår måste ju iiiin med bilder!  

Pratat lite med Dunis och det verkar vara dåligt utbud idag. Inga filtar, inga knappisar och inte heller de med spetskant   I små storlekar verkar det också vara rätt dåligt. Synd att det är så olika mellan dagarna. Men nog hittar dom säkert nått fint alltid
  I små storlekar verkar det också vara rätt dåligt. Synd att det är så olika mellan dagarna. Men nog hittar dom säkert nått fint alltid  

Ser såå mkt fram emot att veta vad du shoppat
  Ser såå mkt fram emot att veta vad du shoppat   

Vad var det för lurvar du hittat?
  Vad var det för lurvar du hittat?   

Men alla filtar är ju egentligen av intresse
  Men alla filtar är ju egentligen av intresse   

Jag och FL Lisa hoppas ju på att det går en bil från sthlm som vi kan åka med till hösten  
Inboxar dig Bubblan  
Låter fint det Dunis   Fanns det leggings eller linnen?
  Fanns det leggings eller linnen?

Jag vill ha hem mitt paket och klämma på nu, hoppas att det går att få hem i slutet av nästa vecka.
 Jag vill ha hem mitt paket och klämma på nu, hoppas att det går att få hem i slutet av nästa vecka.  
 Nu börjar jag ha lite älgbehov igen
  Nu börjar jag ha lite älgbehov igen