Molo Lagersalg Vår 2011!
måste duscha och ge honom lite glass som tack

Men åååh! Ja det förtjänar han   Underbar man du har ju
  Underbar man du har ju  
Och nu har jag en miaufilt påväg hem iaf, tack söta Bubblan 

Men åååh! Ja det förtjänar han   Underbar man du har ju
  Underbar man du har ju  
Och nu har jag en miaufilt påväg hem iaf, tack söta Bubblan 

Kul att se er igår tjejer. Är lite missnöjd med utbudet (116/122 kille o 80/86 tjej). Men Hey pengarna rullar ändå   Det fick bli vinteroverall till vintern 2012/2013 istället
 Det fick bli vinteroverall till vintern 2012/2013 istället  
Idag får det allt bli en riktig slappardag. Är sååååå trött. det tar på krafterna att shoppa ju!
In med bilder då!  
ÅH jag är SÅ nyfiken på vad Dunis hittat åt mig   Trist med lite dåligt utbud, kanske man får fundera om det är värt att åka alla milen nästa gång ändå? Fast då får jag nog stanna där och salga ons, tors och fredag, då borde man väl ändå bli nöjd
  Trist med lite dåligt utbud, kanske man får fundera om det är värt att åka alla milen nästa gång ändå? Fast då får jag nog stanna där och salga ons, tors och fredag, då borde man väl ändå bli nöjd  

)!
 )!Du får glädjas åt växlalådan iallafall   Brukar väl vara gott om små storlekar så det var ju trist.
  Brukar väl vara gott om små storlekar så det var ju trist.
Hm ja frågan är ju om det blir för litet, vad är det för modell på den? Annars är det ju bara föra tillbaks de. Ingen fara, man blir lätt bli lite virrig   Tusen tack för att du ville shoppa åt mig iallafall
  Tusen tack för att du ville shoppa åt mig iallafall   Tycker du kan fota dina fynd sen
  Tycker du kan fota dina fynd sen   

Ja det är ju det så jag är bara superglad att du ville handla ändå   Ja den blir kanske för liten, behåll den du till Lea
  Ja den blir kanske för liten, behåll den du till Lea  
Men iiin med bilderna då  

Ja det är ju det tyvärr   Jag är ju iofs mammaledig ännu till hösten, men det ska ju passa med sambons skiftschema med
  Jag är ju iofs mammaledig ännu till hösten, men det ska ju passa med sambons skiftschema med  
Åh jag är jättenöjd med din shopping   Jättefina suits till Freja!! Älskar det där blomprintet! Och båda lurvarna är riktiga favoriter här <3 Vilken stl är det på handihand klänningarna?
  Jättefina suits till Freja!! Älskar det där blomprintet! Och båda lurvarna är riktiga favoriter här <3 Vilken stl är det på handihand klänningarna?   Tack igen!!
  Tack igen!!

Har aldrig sett det irl men det ser superfint ut
  Har aldrig sett det irl men det ser superfint ut   Ja men det blir kanonbra. Måste inventera garderoben här, tror vi har lite dubletter men det du köpt är nog i större storlekar så det blir perfekt
  Ja men det blir kanonbra. Måste inventera garderoben här, tror vi har lite dubletter men det du köpt är nog i större storlekar så det blir perfekt   Älskar båda spetströjorna med! Det rosaktiga mönstret ser jättefint ut, och london är ju alltid looovely
  Älskar båda spetströjorna med! Det rosaktiga mönstret ser jättefint ut, och london är ju alltid looovely   Är det 92 på knappisen?
  Är det 92 på knappisen?

Ja gud den rosa ser verkligen jättefin ut
  Ja gud den rosa ser verkligen jättefin ut   Vi får fixa med frakten och det sen och hur det ska skickas? Nu är det dags att åka till kära mor och fira morsdag
  Vi får fixa med frakten och det sen och hur det ska skickas? Nu är det dags att åka till kära mor och fira morsdag   Ha en trevlig dag!
  Ha en trevlig dag!

Men gud vad alla verkar vara nöjda idag då   Konstigt att de inte satte fram mer igår då? Nåja det är ju verkligen ett lotteri
  Konstigt att de inte satte fram mer igår då? Nåja det är ju verkligen ett lotteri   Har ni dubletter i spetströjor eller knappisar 92/98 så vet ni vart jag finns
  Har ni dubletter i spetströjor eller knappisar 92/98 så vet ni vart jag finns  

"ska bara" först
 "ska bara" först  
 Vilka print?
  Vilka print?

Han var verkligen superfin i snyggaste lurven Noel   Sjukt fin kombo!!
  Sjukt fin kombo!!