Inlägg från: Everlonn |Visa alla inlägg
  • Everlonn

Molo Lagersalg Vår 2011!

Lalalong skrev 2011-05-26 14:36:23 följande:
    Ja, till Malmö tar jag mig lätt ju!

Men jag vet inte hur det blir förrän mitt på dagen i morgon! Jag har ju lovat bort mig på loppis först och främst, så är vädret okej så får jag åka på det!
    Vi skulle höras av mitt på dagen och bestämma slutgiltigt, så kan du vänta så länge med besked så hör jag av mig i morgon!!  
    Ja, det verkar ju inte precis flockas av potenciella salgåkare så Ev, Butte och Ev Flock men det finns ju ändå en plats ledig om båda vill åka med

Mamma till N -95 och Bus -07
  • Everlonn
    Flock skrev 2011-05-26 15:04:27 följande:
    Jag funderar och funderar på hur jag ska få ihop detta. Vet du ungefär hur dax ni kan tänkas passera Hörby??
    Vill inte besittande där, för länge. Någon timme tycker jag är okey men skulle det bli fyra timmar, så tror jag det blir lite jobbigt.
    Vet ju att det är svårt att säga en tid men du/ni har väl åkt några lördagar, så kanske kanske du vet....
    Oj oj, inte en aning! Det beror ju på när man är färdig på salgen Obestämd 

Ska du bli hämtad av någon? För då kan man ju räkna ut hur långt h*n har att köra och så ringer vi när vi har lika långt kvar..för då är ju den som ska hämta dig där när du kommer  
  • Everlonn

Bus leker med polly pocket Så jag hör ibland från köket "oh my goood, oh my good"
    Mmmm lyssnat på mamma nån gång kanskeDrömmer

• Everlonn
    Flock skrev 2011-05-26 15:37:53 följande:
    Ja,på det viset är det lätt.. 
    Det är det, att mannen som ska hämta arbetar kanske till mellan 16-17, kanske längre, och sedan körtid till Hörby.
    Men jag pratar med mannen när han kommer hem ikväll och ger besked. Håll ingen plats till mig, utan det får ju vara först till kvarn liksom
    Hmm de öppnar ju tidigt på lördagen..tror inte vi är där till stängning Obestämd Är vi där i 4 timmar så kör vi från danmark kl 14.00 och säg att vi slöar och äter och sånt så kanske vi är i hörby senast kl 16.30...vet inte exakt hur lång tid det tar att köra  
  • Everlonn
    Flock skrev 2011-05-26 16:19:28 följande:
    Aaaaa, då blir det kanske bra i tiden. Får bli stora diskussionen ikväll
    Det kan vara så att tänkt jobba, länge, länge på lördag eftersom det är morsdag
    på söndag. Vi har inte hunnit prata så långt fram tiden. Har varit för mycket nu med att få ihop allt....
    Men det är ju inte nån garanti att det blir 16.30 Kan bli tidigare/senare..svårt att förutspå
  • Everlonn

LillRonya: Hur kör vi ner? Nånstans där vi kan plocka upp Flock förmodar jag OM allt klaffar då

• Everlonn
    Flock skrev 2011-05-26 16:47:13 följande:
    Jag kör knappt en mil mot er och ni ett par mil mot mig, så ses vi i Östra ljungby. Så perfekt och snabbt. Av motorväg, plocka upp en liten Flock och snabbt upp på motorvägen igen. En sådan bra mötesplats..
    Smidigt

Så var det bara hemresan att lösa  
  • Everlonn
    Lalalong skrev 2011-05-26 17:05:55 följande:
    Nu kommer jag och frågar igen. Alltså även om Butte och Flock och jag ska med. Finns det ändå en plats över? Eller menade du att även om båda vill med så finns det en plats till mig? 

Jag har nämligen en kompis som vill med  
    Njaej..Det är jag, maken, flock, Butte, du så är bilen full Obestämd Men jag förmodar att vi vet ikväll om Butte ska med..Och Flock skulle prata med maken sin..

Så just nu har jag inte en aning  
  • Everlonn

Ja just det, har inte löst det där med brobiz än heller ha ha Tänkte jag kanske kunde låna partymollys..har frågat men hon har nog inte sett det än

Krångligt det här med salg  

• Everlonn
    Lalalong skrev 2011-05-26 17:13:12 följande:
    Hehe, okej! 
    Vi får se helt enkelt. Ska inte Butte med så vet du att vi finns! Kollade olika väderkartor och blev rätt säker på att det blir lördag för oss! Men vi kör själva om det inte får plats, så det löser sig

Brobizz kan jag fixa, om det blir en bil!  
    Jag som tänkte att vi inte kommer att få nån i bilen  ha ha Och nu blir det fight om platserna Nä då..vi får vänta och se helt enkelt

Svar på tråden Molo Lagersalg Vår 2011!