• Tjollabolla

Molo Lagersalg Vår 2011!

Nu är det snart dax igen flickor! Det som vi alltid längtar efter; SALG!

Molos lagersalg brukar hållas i hamnen i Köpenhamn, nån gång i november. Datum kommer ca en vecka innan. Så mer info kommer!

♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lia 12/2 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-05 15:21
    Nån gång i MAJ/JUNI ska det stå såklart, inte november!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-01 21:24
    BILDTRÅD!
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m58694249.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-19 14:03
    ÄNTLIGEN FLICKOR!!!!!!!!!!!!!

LAGERSALG

molo kids holder stort lagersalg
    baby & børnetøj 0-12 år

- kollektionsprøver
    - fotoprøver
    - lagerrester

onsdag den 25. maj, kl. 14.00-21.00
    torsdag den 26. maj, kl. 14.00-20.00
    fredag den 27. maj, kl. 14.00-18.00
    lørdag den 28. maj, kl. 10.00-17.00
    søndag den 29. maj, kl. 10.00-16.00

Adresse:

KULTURHUSET DOCKEN, FÆRGEHAVNSVEJ 35,
    2100 KØBENHAVN Ø
    (For enden af vejen lige før Baltikavej)

Vi bor 15-20 minutters gang fra Nordhavn station.
    Linie 26 (færgehavn nord) kører til døren på hverdage.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-19 14:18
    KÖRTRÅD!
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m59042493.html
  • Svar på tråden Molo Lagersalg Vår 2011!
  • LJ2
    Busbellan skrev 2011-05-22 20:57:33 följande:
    LJ2 är du här?
    Tänkte jag skulle sysselsätta mig med lite matte såhär på söndagkvällen, har du några siffror jag kan räkna på?
    NU e jag här, o ska logga ut när som..
    har haft lite messande i  helgen..
    en som så gärna vill åka med oss härifrån att hon fixade en 7-sitsig
    så nu har vi en plats till om de behövs *du har pratat om nån kompis ev?*
    inboxar snabba uppgifter..
    * 3 underbara busfrön *
  • Tjollabolla

Idag är det MÅNDAG! Sällan är man väl så glad över en måndag som när det är salg på onsdagen

Ni är så tysta flickor! Jag har salgfjärilar i hela magen och längtar som en toook! Det är sååå mkt jag vill ha, hoppas där finns lika mycket som i höstas för då var jag såå sjukt nöjd med inköpen... Undrar om pengarna räcker till allt vi behöver. Å ja, jag menar BEHÖVER, Lia har ingenting till hösten, så storlek 86 ska inhandlas...

• lillronya
    Tjollabolla skrev 2011-05-23 10:05:48 följande:
    Idag är det MÅNDAG! Sällan är man väl så glad över en måndag som när det är salg på onsdagen

Ni är så tysta flickor! Jag har salgfjärilar i hela magen och längtar som en toook! Det är sååå mkt jag vill ha, hoppas där finns lika mycket som i höstas för då var jag såå sjukt nöjd med inköpen... Undrar om pengarna räcker till allt vi behöver. Å ja, jag menar BEHÖVER, Lia har ingenting till hösten, så storlek 86 ska inhandlas...
    Känns helt overkligt att det är i övermorgon!
    Har inte hängt här heller så den rätta salgkänslan har inte alls innfunnit sej än.

Behöver faktiskt en hel del till barnen och det känns ju bra.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • Tjollabolla
    lillronya skrev 2011-05-23 10:18:26 följande:
    Har inte hängt här heller så den rätta salgkänslan har inte alls innfunnit sej än.

Ja visst gör det, känns ju inte onödigt att åka då. Milo behöver t-shirts med...
  • Duntoffla
    Tjollabolla skrev 2011-05-23 10:05:48 följande:

Andreas sa igår att "Lea har ju inga kläder!" (vad han menade var att han inte hittade något att sätta på fast det finns rätt mycket, dock mest klänningar och enfärgade leggings) Smart att säga något sånt innan en salg. Det är ju lika med att KÖP HELA STÄLLET i mina öron

Hursomhelst har hon typ 4 bodys så det ska det bli några och suits i större storlekar. Till Noel har jag faktiskt ingen förhoppning att hitta något som faller i smaken. Vi får se, han skulle verkligen behöva lite munkjackor och liknande. Han har bara tunna långärmade men det är ju bra att ha zipjackor över T-shirts. Häromdagen fick jag tråkla på honom en för liten Katvigjacka

Har du lyckats få ihop lite slantar nu? Hade du inte mkt ute på Blocket?

Mina Traderaauktioner gick ut igår och gick faktiskt bra (vuxenkläder) men de pengarna ska sparas till annat kul

Kommer växla in 1000 danska till och sen får det vara nog.  
  • lillronya
    Duntoffla skrev 2011-05-23 10:40:27 följande:

Andreas sa igår att "Lea har ju inga kläder!" (vad han menade var att han inte hittade något att sätta på fast det finns rätt mycket, dock mest klänningar och enfärgade leggings) Smart att säga något sånt innan en salg. Det är ju lika med att KÖP HELA STÄLLET i mina öron

Hursomhelst har hon typ 4 bodys så det ska det bli några och suits i större storlekar. Till Noel har jag faktiskt ingen förhoppning att hitta något som faller i smaken. Vi får se, han skulle verkligen behöva lite munkjackor och liknande. Han har bara tunna långärmade men det är ju bra att ha zipjackor över T-shirts. Häromdagen fick jag tråkla på honom en för liten Katvigjacka

Mina Traderaauktioner gick ut igår och gick faktiskt bra (vuxenkläder) men de pengarna ska sparas till annat kul

Ja det har ordnat sej nu.
    Hade lite och så ringde svärmor idag och frågade om jag behövde låna.
    Har inte velat fråga. Gissar att mannen min har ett finger med i det där.

Jo jag har ute på blocket men har inte sålt något alls.

JAg ska lägga ut en del på T i vuxenkläder. Tänkte på dej då.
    Gillar du Cream? Tror det heter så väl?
  • Flock

Fy, bubblan vad det börjar pirrar i min mage, nu när jag läste 1 o1:s sms.!! Jisses, vad jag längtar!! LÄNGTAR!

De som går sin egen väg behöver ingen karta.
  • Flock
    Duntoffla skrev 2011-05-23 10:40:27 följande:

Haha, Vilket perfekt uttalande innan salg! Då kan du shoppa loss nu!
    De som går sin egen väg behöver ingen karta.
  • lillronya
    Flock skrev 2011-05-23 11:02:57 följande:
    Fy, bubblan vad det börjar pirrar i min mage, nu när jag läste 1 o1:s sms.!! Jisses, vad jag längtar!! LÄNGTAR!
    Ja nu blev det på riktigt.
Svar på tråden Molo Lagersalg Vår 2011!